Hallo allemaal, Vanmorgen (veels te vroeg ) heb ik een kruidvat testje gedaan.De 2 voor 5 euro. Dit is mijn 1e ronde na de pilstop.Op 19 Sept is mijn eisprong geweest,dat weet ik eigenlijk wel 100% zeker heb het namelijk goed gevoeld.Ik ga er dan vanuit dat zo rond 3 Okt mijn NOD is toch? Maar goed,kon het niet laten en dus toch getest. Nu zie ik wel een roze streepje maar wel echt licht.Ik wou er een foto van maken maar dan zie je helemaal niks.Dan is het toch gewoon neg..Ik heb mijn man ook laten kijken hij ziet ook een licht streepje maar zegt dat ie wel erg licht is. Het is toch wat dat testen hoe langer ik kijk hoe meer ik zie . Zou het geen slecht teken zijn dat ik 4 dagen voor NOD nog geen duidelijkere streep heb?Ik lees hier zo vaak dat er een aantal dagen voor NOD al duidelijk pos. word getest? Misschien een keer smiddags testen? Sorry voor mijn wanhopige verhaal
Hallo Spannend he als je zwanger wilt raken en je hebt zo'n test! Er wordt alleen wel aangeraden om op je NOD te testen Voor je NOD kan er nog wat mis gaan waardoor je gewoon ongesteld raakt en je kan teleurgesteld raken als je negatief test terwijl je een paar dagen later wel positief test of dat je licht positief test maar wel gewoon ongesteld wordt. Een streep is een streep hoe licht ook, dus als hij er zit ben je zwanger maar zoals ik al zei: wacht je nod gewoon af hoe moeilijk het ook is.
Ik heb bij de eerste zwangerschap pas op mijn nod positief getest en bij de 2e zwangerschap 2 dgn ervoor omdat ik eigenlijk zelf al wist dat ik zwanger was. Geduld hebben meis en je niet helemaal arm gaan kopen aan testen.
Ik vind het ook zo stom van me eigen dat ik al getest heb. Toen ik besloot om met de pil te stoppen had ik me eigen voorgenomen er niet zo mee bezig te zijn maar dat valt me best tegen. Ik heb de testen een week of 2 geleden al gekocht om ze maar alvast in huis te hebben.Maar nu lijkt het net alsof ze me vanuit de kast aan zitten te kijken Haha tis toch wat. Mijn man zegt ook steeds maak je toch niet zo druk we zijn pas in ronde 1,wat komt dat komt. Ik ga PROBEREN niet meet te testen tot 3 Okt.
Het is niet stom maar gewoon super spannend! Ik lees alleen zo vaak dat meiden een fortuin uitgeven aan testen en dat is gewoon zonde. Als ze in de kast liggen dan lijkt het wel of ze je roepen haha! Bij de 2e had ik 5 dgn voordat ik ongi moest worden al het gevoel dat ik zwanger was, maar die test die ik toen deed was negatief. De oma van mijn man werd begraven en we hadden een verjaardag dat weekend dus ik wilde weten of ik een wijntje kon drinken. Drie dagen later was de test dus wel positief en hij knalde er echt vanaf en ik had dus wel wat wijntjes op... Succes!
Meis er is helemaal niets stoms, echt niet. Je kan jezelf niet kwalijk nemen dat je er zo mee bezig bent. Betreft testen, test vanaf je NOD en niet eerder om de aangegevn redenen. En zo stel je je zelf ook een mooi doel, dat je geduld moet hebben tot je NOD. ik hoop dat je snel zwanger mag zijn meis. sterkte
haaa zo begon t bij mij, en zit nu met een hompie op schoot hier een foto... dus success en alvast een klein inimini beetje gefeliciteerd
oja, de eerste was overigens ook 5 dagen voor nod en ook amper te zien op de foto hihihihi spannend joh
Bedankt allemaal voor de lieve reacties. De foto geeft me toch wel hoop .Alleen had ik vandaag tijdens het winkelen ineens erge last van een soort ongi krampen,net boven mijn schaamstreek zeg maar.Ik dacht zeker ongesteld te gaan worden maar tot nu toe nog geen spoortje te bekennen.Maar waarschijnlijk zal dat de aankondiging zijn geweest van mijn menstruatie :x. Toen ik nog aan de pil was kreeg ik altijd een aantal uur voor ongi last van krampen,maar misschien begint de pijn nu zonder pil een aantal dagen van te voren. Mmm er zit maar 1 ding op en dat is geduld hebben zoals jullie ook al zeiden,maar de tijd gaat zoooow langzaam .
oh joh dont worry, ik had die ongi krampen 12 weken lang en toch harstikke zwanger hoor ik duim voor je!!! ben benieuwd.. succes!!!
Ik beken... Hier net hetzelfde! Wij zijn onverwacht de dag voor mijn eisprong beginnen klussen, dus de kans dat het raak is is klein. Maar veel te veel mee bezig... Ik heb tot nu toe wel nog geen zwangerschapstest in huis gehaald, omdat ik denk dat ik ze dan ook niet zou kunnen laten liggen. Wil eigenlijk een dag of 5 overtijd zijn voordat ik test (als ik zolang kan wachten natuurlijk! )
Hoi Nijntje, Ja moeilijk is dat het om er niet te veel mee bezig te zijn. Ik vind het wel goed van je dat je nog geen testen hebt gehaald,ik zou ze ook beter niet in huis kunnen hebben.Maar zo lang wachten met testen kan ik echt niet,ik kan niet wachten tot het Zaterdag is. Maar als je de dag voor de eisprong bent begonnen met klussen is dat toch juist goed,of heb ik het dan fout?Ja ik ben ook nog nieuw met alle weetjes maar ik dacht dat je dan juist een goede kans maakt? Ik wens je veel succes en ''geduld'' toe
vrouwen, ik heb ook getest dommerik dat ik ben, ben nog 6 dagen voor NOD, getest met kv en negatief natuurlijk...... pfff ben ff weer emo..
Volgens de calculator is de dag voor je eisprong de meest vruchtbare. Ik zal dus moeten afwachten, maar heb totaal geen geduld! Ik was wel aan't denken om vrijdag (heb dan een vrije dag) naar het Kruidvat te gaan voor die testen. Maar langs de andere kant kan ik beter tot volgende week vrijdag wachten, want zelfs dan zit ik nog 1 dag voor m'n NOD... Pfff... En op m'n werk zit ik constant op deze site... Collega's denken dat ik super druk bezig ben omdat ik vaak aan't typen ben Gelukkig heb ik het nu wat drukker, zodat ik mijn gedachten toch ook een beetje kan verzetten. En straks moet ik thuis echt aan mijn huishoudelijk werk gaan beginnen, want dat is hierdoor ook al schandalig blijven liggen...
Diepe zucht . Vanmiddag zag ik bij de Etos zo'n vroege zwangerschapstest van Testpoint,en ik kon het weer eens niet laten.Ik wist niet dat ze die hadden en toen ik de beschrijving op het doosje las dacht ik ''Jah als ik deze doe weet ik het zeker''.Aangezien deze zoooow weinig hormonen nodig heeft had ie nu wel echt posi moeten zijn.Helaas. Ik heb hem rond een uur of 19:00 gedaan na 3 uur lang mijn plas (sorry) op te hebben gehouden,en ik heb in die tussentijd maar 1 glas drinken gehad.Zo NEGATIEF als het maar kan :x. Owww balen zeg.Kan wel janken. Ik weet dat het pas ronde 1 is maar jah. Ik heb het stoppen met de pil zo lang uitgesteld terwijl ik al jaren een kindje wil.Steeds dacht ik ja even wachten tot dit beter is en dat.Was ik maar eerder gestopt. Nu maar wachten op mijn menstruatie . Sorry hoor moest het even van me afschrijven.
Ik snap heel goed hoe je je voelt. Hiervoor ben ik mij al aan't wapenen voor volgende week. Alleszins, je krijgt van mijn een dikke knuffel *knuf* Moest het zijn dat je over tijd geraakt, kan je eventueel nog eens testen. Als je ei wat later is geweest, kan het zijn dat er nu nog niet genoeg hormonen aanwezig zijn...