Zwanger?????

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pino200, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pino200

Pino200 Lid

12 jan 2009
    65
    0
    0
    Uden
    #1 Pino200, 13 okt 2009
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
    Heb inmiddels 6 testen gedaan, vier positief en 2 niks, en ik weet dat het nogal vroeg is, zit namelijk nog 5 dagen voor mijn nokd. De eerste 2 positieve testen, kwam er pas na 10 minuten een streep, en nu ben ik dus bang dat al mijn testen niet goed zijn....

Ook omdat het nogal vroeg is, dat had ik mijn eerste zwangerschap ook.

Ben ik nu gek, of mag ik toch echt geloven dat ik zwanger ben????

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik zou niet te vroeg testen. Het kan even raak zijn en dan opeens wordt je toch ongesteld. Volgens mij is dat bij mij ook gebeurd een paar maanden geleden. Had alle symptomen en toen opeens werd ik zwaarder ongesteld dan anders, heel gek. Maar goed, ikzelf test pas echt na mijn NOD, anders ben je misschien zo teleurgesteld.

Charlie

3. Skye

Skye Niet meer actief

Ik zou idd ook echt wachten tot je NOD. Met een paar positieve testen dat misschien wel indrooglijntjes zijn en een paar negatieve testen, zit je toch in extra onzekerheid en komt het misschien wel harder aan als je niet zwanger blijkt te zijn. Probeer je geduld nog even te bewaren en test over 5 dagen nog eens. Succes met wachten

4. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zou eigenlijk zeggen dat je op het moment van testen in ieder geval wel zwanger was/bent. Maar zoals de anderen ook zeggen: De kans is best groot dat het voor je NOD nog mis gaat. Dus houd een slag om de arm.
    Ze zeggen wel altijd: Een streepje is een streepje, dus zwanger.
    Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan!

Deel Deze Pagina