zwangerschapsverschijnselen of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lillyenco, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #1 lillyenco, 28 okt 2009
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
    Hey dames

Ik zal gelijk met de deur in huis vallen..

Ik ben op 4 oktober gestopt met de pil en ben gelijk op 9 oktober ongesteld geworden. Nu heb ik mijn ovaluatie getest en die was op 20 oktober. We hebben dan ook 18, 21, 22 en 23 oktober "geklust".

Nu werd de nacht van zondag (25okt) op maandag (26 okt) ineens ontzettend ziek. Ik heb de halve nacht op de wc doorgebracht, gespuugd en had diarree. De dag erop was ik natuurlijk als een vadoek.

Nu heb ik sinds de 25ste dus nogsteeds last van misselijkheid, alleen dit is wel de hele dag door, soms bovenin mijn keel, en soms in me maag. Ook voel ik zo nu en dan een licht steekje in mijn buik en mijn onderrug heeft gisteravond best lang pijn gedaan. Ook heb ik sinds gister witte melkachtige afscheiding ( sorry voor de details). Ook is mijn eetlust weg, ik heb geen last van gevoelige borsten of donkere tepels.

Natuurlijk kon ik het niet laten om te testen, terwijl 6-11 mijn NOD dag is ( uitgaande van een cyclus van 28 dagen al weet ik dat niet zeker)en die was negatief. mijn ovaluatietest gaf wel nogsteeds 2 streepjes aan, al was het ene streepje iets lichter dan de andere...

Wat moet ik hier nu van denken? Ik voel me heel anders, vooral raar en erg moe! Zou ik zwanger kunnen zijn?

liefs wendy

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi wendyenrichard, je klachten kunnen ook te maken hebben met ongesteldheid. Tegen de tijd dat mijn oni komt, worden mijn borsten groter,ben ik misselijk, opgeblazen gevoel, en voel me anders. veel meiden lees je hier hebben daar last van. Je hebt nog maar 1x een ongi gehad na het stoppen met de pil he? dan moet je hele lichaam ook nog opgang komen, dus het zou heel goed daar van kunnen komen....maar ja wie weet heb je heel erg geluk, en ben je wel zwanger, al test je dan wel erg vroeg. ik zou het gewoon nog even afwachten op volgende week. succes met wachten....want dat is zoooo lastig;).
    Liefs Vita

3. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    hey wendy.

ik zie dat je nog maar pas gestopt bent met de pil.
    ik denk dat het ook te maken kan hebben met jou ontpillen.
    ik heb zelf hier ook last van gehad, en bijna alle meiden hier.
    ik zit nu in ronde 3, en voel me ook weer misselijk, en steken onder in mijn buik.
    vanmorgen was ik ineens erg boos op een mevrouw die te dicht naast me stond, terwijl ik even aan het pinnen was bij de kassa.
    normaal heb ik dit nooit, maar ik vroeg voor het ik het wist, of ze een stapje opzij wilde doen, ik toetste zelfs verkeerde pincode...pfff
    zou dat met mn hormonen te maken kunnen hebben? kheb geen flauw idee.
    ook hier dus erg onzeker allemaal.
    tis nu maar voor ons allemaal afwachten tot we kunnen testen, of ongi worden.

groetjes layla

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Je bent pas gestopt met de pil, alle kwaaltjes die je noemt kunnen te maken hebben met ontpillen of griepvirus.
    Als je ei 20 oktober was dan zou je rond 4 november kunnen testen.
    Test niet eerder dan dat want je hebt alleen kans op grote teleurstellingen.

Ik ben in december 2007 gestopt met de pil, heb voor het eerst in juni 2009 getest omdat ik overtijd was en pijn aan mijn borsten had. Helaas liep de zw op een mk.
    2de keer dat ik teste was in september, omdat ik weer zere borsten had.
    Dus in bijna 2 jaar tijd alleen 2 keer getest en allebei positief, wat ik je hiermee probeer te vertellen is, dat je mischien snel zwanger bent, maar dat het ook heel lang kan duren.
    Die testen kosten geld, dus is zonde om elke keer voor je NOD te gaan testen.
    Trouwens je weet je cyclus nog niet, want na je pil stop heb je alleen maar die ene ongi gehad. Je moet zeker nog 2 keer ongi worden om over een cylcus te praten.

Meid heb geduld en let niet op alles wat je voelt.
    Ik ben zwanger en het enige waar ik last van heb is vermoeidheid (dus optijd naar bed) en zere borsten.

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dankj je dames! Het is zo een grote onzekerheid en ik wil het natuurlijk ook heel graag, net als iedereen natuurlijk! Ik vond het wel heel apart dat ik er nu na mijn eisprong pas last van kreeg.
    ik had zelf in mijn hoofd om op 6 november te testen voor de zekerheid....

Ik ben ook wel erg moe sinds maandag, net boodschappen gedaan en lig nu alweer languit op de bank omdat ik gewoon echt bek af ben ( en heb goed geslapen vannacht)

liefsss wendy

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Als je verschillende forums doorleest zullen je lezen wat een hoop meiden schrijven:

De eerste 14 dagen na ongi, geen klachten, zodra de ei is geweest voelen ze van alles en nog wat en helaas worden ze weer ongi.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit pas na mijn mk heb ervaren, daarvoor ging ik er gewoon vanuit dat ik ongi zou worden en voelde gewoon niks bijzonders.
    Daarom viel het met ook heel snel op toen ik hele zere borsten had.

We willen het allemaal graag, bij sommigen gaat het heel snel en bij anderen, zoals bij mij duurt het bijna 2 jaar. Ga er gewoon vanuit dat het lang gaat duren en komt het snel dan is dat meegenomen, maar intussen maak je jezelf niet gek.

In ieder geval ik duim voor je dat je 1 van de gelukkigen bent die gelijk zwanger raken.

7. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mijn laatste zw is het zo gegaan.
    21 dec gestopt met nuvaring, 23 en 24 dec bloeding en 27 dec schijn ik al bevrucht te zijn (volgens latere echo) maar de test was pas posi 5 weken na bevruchting! en was dus al ruim overtijd. Alles kan in de wonderlijke wereld van het zwanger worden.

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja ik moet het ook rustig afwachten. Was wel al aan het rondstruinen op de andere forums.

Hoorde vandaag dat een vriendin van mij ook met de pil gestopt is enm ijn zus een maand geleden al ( zij weet het niet van mij haha) dus dat word nog spannend allemaal ;)

Ik kijk dit even aan en ik houd sowieso mijn vruchtbare dagen bij want rond die tijd moet meneer wel even "werken" voor me haha. Verder zie ik het wel. Ben gelukkig nog jong genoeg.. alleen

Mijn schoonzus heeft vorig jaar een miskraam gehad ook, bewust voor gekozen omdat het een kleine overlevingskans had, en voor haar zal het wel even moeilijk worden als wij wel zwanger raken aangezien zij het waarschijnlijk niet zo makkelijk kan meer....

Ik hou jullie op de hoogte en ga op 6 november testen :D

liefs

Deel Deze Pagina