Jongere partner

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dyja, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Ik las net het topic over oudere papa's. Nu vraag ik me eigen af wie van jullie een jongere partner hebben. Mijn man is 8 jaar jonger dan ik:D. Ik krijg vaak reacties van: Jee dat doe je goed :p. Dus brand los zou ik zeggen.

Liefs Dyja

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hahah ik kan je hand schudden want mijn lieve man is 8,5 jaar jonger dan ik.
    ik krijg exact dezelfde opmerkingen!!
    leuk dat er hier nog iemand is met een jongere man.
    hoe oud ben jij en hij dan? als je dat wil vertellen..
    ik ben 34 dus is mijn man 26!
    gezellige boel hier hoor met ons dochtertje erbij.
    :):):)

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ikke haha maar niet veel jonger lol
    We schelen maar 27 dagen ;)

Bij zn ex kon hij altijd zeggen 'gewoon! daarom! omdat ik de oudste ben' sja als hij dat nu zegt kijk ik hem aan van 'oh?' en dan schieten we weer in de lach

4. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Haha wij hebben de leeftijden gemeen. Ik ben ook 34 en hij wordt in december 27:)

5. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he wat leuk dyja..hahahaha
    wij gaan voor ons tweede kindje maar ik zie dat jij al voor je derde gaat.
    is het dan ook zijn derde kindje?
    wij hebben bewust samen voor kinderen gekozen maar had vroeger noooooooit gedacht dat de papa van mijn kinderen zoveel jonger zou zijn hoor. maar nu zie ik er alleen de voordelen van in.
    het is hier gewoon een leuke boel in huis.
    ik hoop zo dat het snel lukt voor ons tweede kindje want ik ben er helemaal klaar voor.
    hoeveelste ronde zit jij voor je derde kindje?:)

6. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hahah ik lees net dat jij in de vierde ronde zit....ik duim mee

7. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Het wordt zijn tweede kindje. Ik had ook nooit gedacht dat ik nog eens een veel jongere man zou krijgen. Maar stiekem ben ik wel trots dat ik als "oudje" zo'n jonge vent aan de haak heb geslagen:D. Moet zeggen dat ik me eigen ook echt geen 34 voel.
    Ik duim voor jou dat je ook snel zwanger mag zijn.

Liefs Dyja

8. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ik heb ook absoluut niet het gevoel 34 te zijn hoor. dat vergeet ik wel eens als ik hier op het forum zit. al die jonge meiden die proberen zwanger te worden. dan ga ik daar gewoon in mee maar besef niet dat ik al een stuk ouder ben.
    daarom ben ik deze keer best wel bang dat het lang zal duren, omdat ik al 34 ben. heb jij dat ook?
    bij ons dochtertje was ik 32 en binnen de 5 maanden zwanger. dat ging vrij snel vond ik.
    maar ja ik hoop zo dat het weer zo snel mag lukken, ik hoop het ook voor jou.
    hoe oud was jij bij je eerste 2 kindjes en hoe lang duurde het eer je zwanger was?

9. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Ik heb precies hetzelfde als jij, ik ga ook altijd mee in de verhalen van de jonge meiden hier. Met mijn eerste kindje was ik 24 binnen 3 maanden zwanger. Bij mijn tweede kindje was ik 33 en binnen 4 maanden zwanger. En nu is het afwachten, wie weet duurt het deze keer langer. Ik heb wel een regelmatige cyclus dus dat is wel fijn. Hopelijk hebben we allebei tegelijk goed nieuws.

Liefs Dyja

10. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi hoi

Leuke topic,mijn man is 5 jaar jonger dan ik.

Ik ben 32 3n hij 27,we hebben 1 zoontje samen van juni 2009 en ik heb 2 kids uit een vroegere relatie.

En we zijn nu bezig voor onze 4de...

:)

11. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    Mijn vriend is een half jaar jonger :D

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Mijn man en ik schelen 2,5 jaar..toen ik verliefd op hem werd dacht ik die wil toch niks met mij want ik ben veelste oud...zijn vorige vriendin was namlijk 8 jaar jonger dan hem. Nu zijn we inmiddels 7 jaar verder en hij houdt mij lekker jong;)

13. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Dit ouwetje heeft ook een jonge vriend, ik ben bijna 32 en hij is 25!

Bevalt prima en inmiddels is hij ook wel gewend aan het idee dat hij misschien voor zijn 30ste papa zal worden!

Vroeger had ik een 7 jaar oudere partner, maar moet zeggen dat het eigenlijk geen enkel verschil maakt, ik voel me nu alleen wel ouder soms!!

Groetjes

14. meis24

meis24 Lid

4 okt 2009
    34
    0
    0
    Ik en mijn vriend schelen maar 3 maanden, allebei 24 dus kan er niet over mee praten haha! Mijn 'broertje' is daarin tegen 22 en zijn vriendin is 27! Hun krijgen allebei opmerkingen. Allebei krijgen ze te horen: Zo dat doe je goed! haha

15. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    :) Leuk topic.

Ik en me vriend schelen 9 jaar.
    Ik ben 35 en me vriend is 26.

Hoor ook vaak de reacties van "lekker he zo'n groen blaadje" of "nou meid dat doe je goed" ...

Tja ben nou eenmaal voor m gevallen en tis echt een schat van een vent ook voor de kids.

16. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Wat leuk zeg dat er hier meerdere dames zijn die een jongere vriend hebben. Je hoort het over het algemeen niet zo heel erg vaak. Toen ik mijn man voor het eerst ontmoete wist ik niet hoe oud hij was (hij wist dit wel van mij:p). Maar leeftijd doet er niet toe vind ik, liefde is het enige wat telt.

Liefs Dyja

17. Pinkie

Pinkie Actief lid

28 mei 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Mijn vriend is 1 jaartje jonger dan mij :)

18. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0

hallo,

mijn vriend en ik schelen 3 jaar. ik ben
    29 en hij is 26. ik heb een zoontje van 5 uit
    een eerdere relatie en we hebben samen een dochterje van bijna 2. nu zijn we bezig voor
    de derde.

zoetje:D

19. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hoiiii,

Wij schelen 2 jaar mijn vriend is 28 en ik ben 30. Er zijn dus genoeg dames van wie de vriend jonger is. Ik merk er helemaal niets van. Wij hebben nog geen kindjes. We zijn nu bezig voor de eerste.

Deel Deze Pagina