wat zijn de symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door paars, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hallo!

wat kunnen symptomen zijn vlak na een bevruchting?
    mijn vorige zwangerschap is natuurlijk nog niet zo lang geleden maar dat duurde vrij lang voor dat het raak was. ik heb echt een heel erg onregelmatige cyclus en was op een gegeven moment er niet meer mee bezig tot dat het wel heel erg lang duurde voor dat ik ongesteld werd..
    Ik heb eigenlijk dus ook niet echt symptomen gemerkt.
    sinds de bevalling ben ik niet meer aan de pil geweest.. in de hoop nu sneller zwanger te raken. dit is de 1e ronde! hebpaar dagen geleden steekjes en een soort ongesteld heids pijn gehad. eisprong denk ik.. sinds gister heb ik erg gevoelige borsten steekjes in mn tepels en ze voelen soms ongelovelijk warm aan... zou het raak kunnen zijn? en kun je al zo gauw iets voelen?

liefs

2. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Dat is per persoon verschillend. Ik heb zelf altijd last van mijn borsten na de eisprong en steekjes en toen ik zwanger was deden ze helemaal niet zeer.
    Wel was ik direct heel moe en futloos en had direct hoofdpijn wat uitmonde in zw. sch migrane.

Ik zal voor je duimen

Wij gaan nu de 4de ronde in voor een tweede beeb had stiekum gehoopt dat het wel iets sneller zou gaan dan de vorige keer (8 rondes) maar ja we zullen zien.

3. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    bedankt voor je reactie! ik hoop voor je dat je dat het snel weer raak is!
    Ik heb normaal voor mijn ongesteldheid nooit eigenlijk ergens last van..
    heb je na de eerste dan ook nog weer anticonceptie gebruikt? dat moet eerst ook weer uitwerken zeg maar.. of niet..

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Eerste ronde niks. En toen werd ik dus ook ongi.

Tweede ronde voelde ik na 10 a 11 dagen kriebels en vlinders ( bij de eerste zwangerschap ook) en inderdaad zwanger.

Verder voelde ik niks.

5. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    ja dat heb ik ook steeds.. maar ja kan me zelf ook helemaal gek maken he:D

6. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Nee ben niet weer aan de pil gegaan omdat ik de vorige keer na 4 maand enorme last kreeg van allerlei kwaaltjes. De ha vertelde dat dat ontpilen was Raar he in april gestopt (om alles uit het lichaam te laten gaan voordat we echt voor het echte werk gingen zeg maar) en toen in dec ontpillen. Na de bevalling heb ik de verloskundige ook alles uitgelegd en verteld dat ik niet meer aan de pil wil. Ze vertelde dat ik waarschijnlijk een miskraam had gehad want ontpillen kon geen 9 maanden later meer.

Maar ben toch maar niet weer aan de pil begonnen. En de miskraam, ja jammer maar ik hoorde het waarschijnllijke pas na de bevaling van mijn dochter, 1 jaar later dus dan kun je daar niets meer mee. Dus voor mij geen gevoel hier bij. (gelukkig maar he)

En we duimen dat het voor ons alleen snel raak is.
    Heb volgens mij dit weekend mijn ei. overal pukkels, nietvooruit te branden, gewoon lekker willen huilen en slapen. Kan helaas niet want manlief moet zo weg en we hebben geen oppas dus ik blijf thuis bij dochter. ( of toch winterdepressie)

7. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi!

Wat spannend, joh! Je voelt waarschijnlijk vanalles aan je lijf, of niet? ;)

Ik had de dag van de bevruchting ineens heel erg pijnlijke tepels, dat heeft een week geduurt en ik heb het nog nooit eerder gehad. Verder eigenlijk niks, maar ik weet niet of dat gezond is.

Deel Deze Pagina