Lang proberen - miskraam - hoe snel daarna terug zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1979kik, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Dag Dames, Ik heb 9 maanden moeten klussen voor een eerste zwangerschap, voor mij was dit lang..
    Het is dus een vroege miskraam geworden.
    Ik heb nu schrik dat het terug lang gaat duren of langer.
    Wie heeft hier nog langer dan 6 maand gedaan om zwanger te worden , hoe lang waren jullie zwanger na een miskraam?

groetjes!

2. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hier ook relatief lang gedaan over zwanger worden, een half jaar (ronde 5, heb een lange cyclus). De zwschap eindigde bij mij ook in een MA en curettage. Nu alweer bezig in ronde 3 na MA, hoop niet dat het weer een half jaar gaat duren....
    Ben benieuwd naar de reacties....

3. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hier ook lang bezig geweest. 15 maanden. Dit werd een hele prille miskraam. Nu weer in ronde 1.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Dames, ik heb hier geen ervaring mee maar wil jullie allemaal heel veel succes wensen!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij waren na 8 maanden zwanger wat uit liep op een miskraam, daarna waren we na 5 maanden zwanger.

6. DaisyL

DaisyL Lid

10 mrt 2008
    8
    0
    0
    De eerste keer was ik zwanger in ronde 12, na miskraam (10wk, curretage) weer zwanger in ronde 4, toen spontane miskraam gehad (8wk 5dg) en daarna niet meer ongesteld geworden, nu 14 weken zwanger!

Dus bij mij is het iedere keer sneller gegaan!

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier na een jaar proberen een vmk gehad, ben ook erg benieuwd hoe lang het nu gaat duren...

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij mij een miskraam is ronde 12. We waren net van plan naar de huisarts te gaan toen het dus toch 'raak' was. Helaas hebben we er maar een paar dagen van kunnen genieten.
    Nu hebben we ronde 17 inmiddels achter de rug. (Of rond 5, als je na een miskraam opnieuw telt. Maar ik ben een ongeduldig mormel, dus ik tel gewoon door.)

Ik merk wel dat ik de afgelopen ronde meer rust had. Ik was er de rondes voor de miskraam steeds meer mee bezig en dat werd daarna in eerste instantie alleen maar erger. Nu merk dat ik meer rust heb. Ik denk dat als ik nu weer zwanger zou worden, ik ook minder bang zal zijn dan wanneer ik korter naar de 1e miskraam weer in verwachting zou zijn geweest. Hoewel het natuurlijk afwachten is hoe dat gaat als de hormomen door m'n lijf gieren.

9. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    Ik ben nog steeds bezig na mijn miskraam. Die was 4 maanden geleden

10. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Ik was de 6e maand met Clomid zwanger ( we waren toen alles bij elkaar al ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te worden)
    Helaas ging dit met 6 weken mis.
    Nu ben ik in de 4e maand met Clomid sinds de miskraam en wie weet ben ik zwanger... Dus het is nog even spannend hier.

11. anamie

anamie Lid

20 apr 2009
    82
    0
    0
    Ik was in ronde 4 zwanger. Helaas een miskraam. Nu zitten we alweer in ronde 7 na de miskraam. 24 dec heb ik mijn nod.
    Dus ik hoop op een mooi kerstcadeautje. Jullie ook succes.

12. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Ik kan nu zeggen dat ik de 4e maand na de miskraam weer zwanger ben geworden :) :) :) :)

13. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik was na 12 rondes zwanger, helaas miskraam, 2 maanden na miskraam weer zwanger, helaas ook miskraam. Beide keren gecurreteerd omdat het niet vanzelf afkwam. Laatste miskraam was er heftig met veel bloedverlies en het heeft eventjes geduurd voordat ik daarvan was hersteld en m'n normale, regelmatige cyclus weer terug was. Dit duurde zo'n maand of 4. De 6e ronde na 2e miskraam weer zwanger, en dit gaat gelukkig goed!! Nu 14 weken en 1 dag zeer gelukkig zwanger!

Eerste weken waar echt zenuwslopend, maar we zijn gigantisch blij!

14. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hoi ik was na 17 rondes zwanger, maar helaas een miskraam.
    In de 3de ronde na de miskraam weer zwanger geraakt.
    Dit hoor je wel vaker.
    Succes.

15. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ik was na 11 maanden zwanger maar miskraam en daarna 8 maanden erna zwanger
    xxx