Hallo allemaal, Ik heb een vraagje.... Kom zojuist van de VK af, en ze voelde dat het kindje nog niet ingedaald is. Nou is dat natuurlijk geen ramp, ze zei wel dat als nu m'n vliezen zouden breken, ik meteen moet gaan liggen en hun moet bellen. Maar ik vroeg me af...... Wil het iets over de bevalling zeggen dat het kindje nu nog niet ingedaald is? Ik bedoel..... uh... laat indalen, dan ook pas laat (41+ weken) bevallen? Of staat dat los van mekaar? Kan het bij wijze van ook volgende week indalen, en 2 dagen later de bevalling beginnen? Ik hoop dat jullie mijn vraag snappen. Bedankt vast!
Hier lag beeb al met 35 weken vast in bekken. Maar loop nu nog steeds!. Ben bang dat 't niks gaat zeggen!.
Het zegt helemaal niets hoor! Hier tot voor gisteren ook nog geen dalertje, waarschijnlijk vannacht de eerste cm gezakt in het bekken, gezien mijn harde buiken en druk op de bekkenbodem. Maar het zegt niets over wel of niet vroeg bevallen helaas (want van mij mag het inmiddels wel, hahaha!).
nee hoor, soms dan is het volgens mij zo dat het indalen pas bij de weeen gebeurt... (vooral bij tweede of derde, of meerdere kindjes)
oke bedankt dames! Hihih ben ik er weer wat gerust op. ik dacht: Dat gaan dan weeeeer 42+ weken worden............