Indalen zegt iets over begin bevalling???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mispoes, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje....
    Kom zojuist van de VK af, en ze voelde dat het kindje nog niet ingedaald is. Nou is dat natuurlijk geen ramp, ze zei wel dat als nu m'n vliezen zouden breken, ik meteen moet gaan liggen en hun moet bellen. Maar ik vroeg me af...... Wil het iets over de bevalling zeggen dat het kindje nu nog niet ingedaald is? Ik bedoel..... uh... laat indalen, dan ook pas laat (41+ weken) bevallen? Of staat dat los van mekaar? Kan het bij wijze van ook volgende week indalen, en 2 dagen later de bevalling beginnen? Ik hoop dat jullie mijn vraag snappen.

Bedankt vast!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nope, wel of niet indalen zegt niks over wanneer je gaat bevallen!

3. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hier lag beeb al met 35 weken vast in bekken. Maar loop nu nog steeds!. Ben bang dat 't niks gaat zeggen!.

4. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Het zegt helemaal niets hoor! Hier tot voor gisteren ook nog geen dalertje, waarschijnlijk vannacht de eerste cm gezakt in het bekken, gezien mijn harde buiken en druk op de bekkenbodem. Maar het zegt niets over wel of niet vroeg bevallen helaas (want van mij mag het inmiddels wel, hahaha!).

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee hoor, soms dan is het volgens mij zo dat het indalen pas bij de weeen gebeurt... (vooral bij tweede of derde, of meerdere kindjes)

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    oke bedankt dames! Hihih ben ik er weer wat gerust op. ik dacht: Dat gaan dan weeeeer 42+ weken worden............

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dochter is pas ingedaald tijdens weeen. was wel met 33.1..

Deel Deze Pagina