hoi allemaal hier is mijn kaartje wat denken jullie heb nu al twee dagen erge last van mijn borsten zijn op plekke erg pijnlijk en harde plekke zodra ik mijn bh uit doe zijn ze rood van de adertjes 2bb1c4 Ovulation Charts
Mooi kaartje meis, hopelijk blijf je hoog... het kan helaas alle kanten nog op.... over een week testen?? Succes he!
vandaag gaat het wel goed met me erge hoofdpijn dat is wat minder heb daardoor ook niet getemp omdat ik er veel uit was vanacht kids onrustig en dan die hoofdpijn
Haaj. Heb al paar keer geprobeerd om ook zo'n kaarte te maken maar het lukte me steeds niet. Kunnen jullie hier van zegge wanneer jullie denken dat mijn ei is geweest? Maandag 36,9 Dinsdag 37,0 Woensdag 36,9 Donderdag 36,8 Vrijdag --(niet gemeten maar wel positief ovuluatie test) Zaterdag 36,8 Zondag 36,9 Maandag 37,1 Dinsdag 36,8 (hier snap ik niks van waarom opeens zo laag) Als ik vrijdag avond laat positief teste waneer heb ik dan mijn ei gehad? Ik voel namelijk nooit wat,nu ben ik er goed op aan het lette. En gisteren toen ik op bed lag beetje steekjes en ongesteldheids gevoel gehad En vandaag heb ik nog steeds last van mijn buik beetje steekjes Heb ik dan pas gisteren mij ei gehad?omdat me temp ook hoger was en vandaag weer laag? Zondag voor het laatst geklust dus ben wel bang dat als het vandaag of gisteren was dat het dan weer te laat was. Hopenlijk hebben jullie een antwoord!!
heb je alleen vanaf die week of ook nog van eerder ik zelf zou zeggen dat je nog geen ei gehad hebt maar als je ovelatie test zegt van wel ja dan heb ik geen idee gebruik die dingen niet maar hoezo lukt het niet om een kaart aan te maken
Ja heb vanaf de eerste dag van mij menstuatie. kan slecht engels en toen ik er eentje had toen kon ik niet hoger dan 36.0 dus iets verkeerds gedaan. Die anderhalve week daarvoor heb ik alleen maar 36,9 en 36,8 gehad. De laatste week is het een beetje gaan schommelen. Heb alle 3 de ovualtie testen nog. van licht naar donker en da die donkere streep weer een licht streepje. Zo tressend zonder zekerheid.
Menstruatiekalender / Vruchtbaarheidskalender / Zwangerschapskalender / Anticonceptiekalender kaartje bij houden in het NL's
hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik hoop dat er hier mensen zijn die mij wat over mijn temp kaart kunnen zeggen..... dit is mijn eerste temp kaart en volgens mij heb ik een prut lijstje. mijn lichte bloedverlies lijkt!! weer gestopt en ik heb net neg getest:x van 26 op 27 dec heb ik alcohol gehad, vandaar denk ik de verhoging (drie glazen) vorige periode bleek uit bloeduitslagen dat ik geen eisprong heb gehad maar toen had ik ook een paar dagen later drie dagen heel licht bloedverlies en erge buikpijn??? heb heel lang geen menstruatie gehad door prikpil en ben nu al een jaar bij de gyn....we zitten nu in ronde 12 kan het verhaal heel erg lang maken, maar wie kan iets over mijn kaart zeggen?? liefs Nenna Chart Graph hoop dat mijn lijst er staat
hoe kan dat?? ik zal het nog een keer proberen http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?interface=0 zo wel dan?