Koop jij speciale kleding voor je kindje voor de kerst?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Ben even nieuwsgierig of jullie speciaal iets nieuws kopen/hebben gekocht voor je kindje voor de kerstdagen en zo ja wat?

Ik weet het nog niet aan de ene kant vind ik het onzin, maar aan de andere kant ook wel weer leuk:). Misschien dat ik iets nieuws ga kopen en dan iets wat hij na de kerst ook nog aan kan.

gr vruchtje

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee, wij kopen niets nieuws voor de kerst.
    Maar ook voor onszelf kopen we niks nieuws voor de kerst.

Nog beter zelfs, wij doen niet eens aan kerst. Vind het zo een onzin, die hele kerst ;)! Maar oke, moet toegeven we hebben wel zo een vreselijke boom in huis staan omdat vriendlief dat perse wil. Maar verder is een kerstdag voor ons niet anders dan elke andere dag van het jaar (net zoals pasen, hemelvaart, pinksteren, weet ik veel wat we nog meer hebben ;)).

Maar ik vind dat als je kerst echt als iets speciaals houdt en het dus met familie/vrienden/kennissen viert, je wel netjes voor de dag hoort te komen. En dat kan met iets dat je in de kast hebt hangen wat gepast is, en dat kan ook met iets dat je er speciaal voor koopt ;)!

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Yep, iedere gelegenheid voor nieuwe kleding grijp ik aan haha...
    ze heeft 3 nieuwe outfits (vieren 3x kerst) maar het is wel kleding die ze gewoon ook kan dragen anders vind ik het zonde om zoveel geld aan uit te geven

4. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Wij hebben het wel gedaan omdat we er toevallig tegenaan liepen (zilveren hello kitty feestjurkje bij de H&M, te leuk om te laten hangen) maar anders waren we er denk ik niet specifiek naar op zoek gegaan. Ze heeft al zoveel leuke kleertjes dat het eigenlijk niet nodig is om nog wat te kopen, maar ja, leuk is het wel, en als je dan tegen iets feestelijks aanloopt en hubbie zal me ook niet tegenhouden, die is net zo erg ;)

5. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Amber is hier de enige die nieuwe kerstkleren heeft!! Ben alleen wel geslaagd op de jongensafdeling van de h&m!!!;)

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik was het wel van plan, maar meneer blijft maar in maat 62 hangen en ik ben bang dat hij daar twee dagen na kerst uitgegroeid is, dus ik twijfel nu een beetje. Zelf heb ik wel een feestelijk jurkje gekocht, nu nog een mooie panty en hakjes erbij kopen. vervelend hoor :D!

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ons meisje heeft voor 1e kerstdag een nieuwe outfit nu nog op zoek naar iets voor 2e kerstdag, heeft mama weer een reden om te shoppen

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Yep, heb een leuke zwarte blouse met witte stipjes met een knalrode stropdas (benieuwd hoe lang hij die laat zitten haha) en een zwarte broek!! Blouse zal hij ws alleen zonder stropdas nog keer aanhebben daarna maar de broek zal hij voorlopig nog kunnen dragen!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    ja, ik ben gek op nieuwe kleertjes kopen. zeker voor een leuke prijs.
    zo heb ik in september al een kerstjurkje gekocht (2 euro bij de Hema:):):)) dezelfde als ze vorige jaar had, alleen dan een andere kleur:)
    zelf wil ik ook nog wel wat nieuws, heb niet echt meer iets feestelijks. (wat nog past..:()

10. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Kya heeft zat leuke jurkjes dus we hebben niets speciaals voor kerst gekocht en ook ik ga weer grabbelen in mijn curverdoos met little black dresses. Ik vind het vrij zonde van het geld om weer iets nieuws te halen terwijl ze het niet nodig heeft.

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij kopen ook nieuwe kleren voor de kerst, voor ons alledrie. Ik ben dat van huis uit al gewend, elk jaar met kerst iedereen in 't nieuw. Dat wil ik nu ook gewoon zo blijven doen. Ik vind ook dat je netjes voor de dag moet komen.

Milan heeft een nette zwarte broek, een zwart met witte blouse en een grijze spencer met zwarte/witte ruiten.
    Vriendlief heeft een nieuw pak (kan 'ie ook gelijk voor z'n werk gebruiken)
    En ik heb voor mezelf nog geen idee, wil wel een jurk of een rok.

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier ook een nieuwe outfit voor kerst. een complete baby smoking, we moeten alleen nog nette schoentjes voor hem vinden.

voor mezelf heb ik niks gekocht heb heel wat kleren in de kast hangen waar het prijskaartje nog aan hangt dus ik zoek daar wel iets uit. mannetje moet van mij nieuwe kleren kopen het liefst een pantalon met een overhemd. nou overhemd heeft ie wel alleen een pantalon voor een beetje normale prijs is zo moeilijk te vinden voor hem. we hadden hele mooie bij de zara gezien ook niet zo duur maar geen een paste hem. strak bij de balletjes en strak bij het kontje geen gezicht!!!!!!

13. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wij hadden bijna een jaar geleden een jurkje gekocht van prada. gigantisch duur, maar zo leuk, dus wij dachten: jurkje voor haar eerste verjaardag! zoiets komen we nooit meer tegen.

natuurlijk was deze nog veel te groot in augustus, dus ze krijgt m nu aan met kerst.

(hadden wel gelijk achteraf, heb nog nergens een leuker jurkje gezien!)

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier hetzelfde haha. Heb wel al 2 setjes in gebruik omdat ze nu passen en ik het zo leuk vind staan.

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hier geen speciale kerstoutfit, ook niet voor onszelf, had het wel leuk gevonden waar het niet dat hij het waarschijnlijk maar een uurtje aan heeft en dan alles ondergespuugd heeft en ik dan alsnog zijn gewone kleren aan moet doen, er gaan hier ongeveer 5 truitjes per dag, wij vieren ook 3 x kerst dus zou 15 setjes zijn hahaha

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee vind het grote onzin. heel dat opgeklopte kerstgedoe eigenlijk. maar goed ieder zijn ding.
    plurkie heeft genoeg leuke kleding en verder vind ik het ook heerlijk om lekker in een huispak een leuke kerstfilm ofzo te kijken. zelfde als met eten. hier ook niks sjieks ofzo. gewoon aardapeplen, groente en wel een lekker stukje vlees. 2de kerstdag gaan man en ik gewoon fondeuenofzo met zijn drietjes.

maar ik begrijp best dat iemand die 2 of 3 dagen op pad is en veel familie heeft nieuwe kleding koopt.

17. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ja, we hebben voor kindjes nieuwe outfit, maar wij spelen wel een beetje vals (mijn man heeft een hele grote website met kinderkleding)
    Voor meisje een schattig grijs jottum jurkje met glitter maillot en zwarte laklaarzen, voor kleine mannetje een donker blauw rib broekje met wit overhemdje en bretels....te schattig!!!
    En mama mag ook in het nieuw, mooi jurkje bij LaDress

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik zou heel graag willen maar aangezien ik nu geen werk heb, is er geen geld voor.
    Anders had ik zeker een mooie outfit gekocht voor de kids, en ook voor mezelf :D

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn oudste krijgt nieuwe kleren voor de kerst, maar wel iets wat hij gewoon ook nog kan dragen.
    Dus een mooie spijkerbroek, trui met een overhemdje eronder.
    Mijn jongste is net geboren, dus heeft een kast vol nieuwe kleding en krijgt dus niks.
    Ik heb zelf ook een nieuw jurkje gekocht.
    Manlief... geen idee, die winkelt het liefst alleen, dus ik zie wel wat hij aanheeft 1e kerstdag :D.

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

geweldig zon vent. die van mij moet ik 1x per jaar echt naar de winkel meesleuren anders koopt ie noooooooooit wat!!! om een voorbeeld te geven. loopt al meer als drie jaar op dezelfde schoenen. zegt ie: ze zijn toch nog niet versleten??? nee schat maar ook niet meer in de mode. maar daar trekt ie zich dus echt geen bal van aan8)

Deel Deze Pagina