zou het kunnen zijn?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by koppel, Mar 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koppel

koppel Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb een vraagje. Ik slik momenteel nog steeds de pil maar ben hem deze maand 2x vergeten. 1x in de eerste week en 1x in de laatste week.

Nu slikte ik zondag mijn laatste pil en dus zou ik ongeveer woensdag ongesteld moeten worden. Het is nu al vrijdag en er is nog niks. Ik hou mezelf voor dat de kans erg klein is maar zou toch graag willen weten wat jullie denken?

Ik heb geen kwaaltjes alleen al 2 dagen steeds een beetje hoofdpijn. Verder nergens last van.

Avalon

2. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik zou lekker een test gaan halen :) Misschien is er niks aan de hand en zit je jezelf nu gek te maken om niks.
    Of je zwanger kunt zijn; tja, dat hangt van heeeeeeeel veel factoren af. (hoe vaak seks, wanneer, hoe lang ben je je pil vergeten - zat er meer dan 36 uur tussen je vorige en de vergeten pil, etc.etc.).
    Een test is de simpelste en snelste manier om het te weten te komen.

Succes!

3. testje

testje Actief lid

Oct 6, 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoy,

Ik was vroeger ook altijd zo "bang" als ik eens een pil vergeten was.. nu neem ik al van juli geen pil meer en ben nog altijd niet zwanger. (alle toch niet dat ik het al weet)

Dus nu denk ik ook altijd van, waarom moest ik toch zo bezorgd zijn nu neem ik hem niet en lukt nog niet!

Maarja, dat ben ik he, soms hoor je wel eens een verhaal dat ze maar 1pil vergeten en toch zwanger zijn.

Zou kindje welkom zijn?

Share This Page