Wat denken jullie..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinder24, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Er zijn zelfs dames die pas positief testen na 2weken, dus wacht het nog even af, ik zelf zie alleen een soort van pennen streep op die eerst foto...

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Lieve vlinder, ik zie niks :(

3. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Dank jullie wel lieve meiden...

Ik wacht gewoon nog even af!! En anders test ik over een paar dagen gewoon opnieuw!!

Net naar de film geweest samen met mijn lieverd, Dear John.. Wat een PRACHTIGE film.. Heb bijna de hele film gehuild....

:)

4. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

Ik begrijp het.. Wat vervekend dat je dat al zo vaak hebt gehad zeg,..

Natuurlijk laat ik hier weten hoe het afloopt.. Ben hier immers bijna iedere dag te vinden :)

Ik hoop dat het een late eisprong is geweest, wie weet :)

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee vlinder!!

ik had vandaag presies zon zelfde test :eek: ok echt super licht.. kan natuurlijk wel posi zijn!! kom op nog even wachten!! :D spannend!

Laat je me weten als hij dik posi is?

liefs xx

6. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

Ja nog eventjes wachten, denk dat ik zaterdag pas opnieuw ga testen :) als ik de spanning vol kan houden, hihi!!

Jij ook heel veel succes he!! En laat het hier ook even weten..

Liefs xxx

7. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Ik zie inderdaad ook een streep, maar ben ook van mening dat hij donkerder had moeten worden na zo'n lange tijd.

Hoop dat je binnenkort een vette posi test heb... Dan twijfel je ook niet meer ;)

8. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Lieve meid, ik zie best een streepje het ziet alleen niet roze volgens mij. Heel gek... :(

Ik heb de laatste weken heel vaak met de sensitest dipstick getest en echt niet meer. Voor sommige mss de ideale test maar ik kreeg telkens een streepje, vaag maar wel gekleurd. Andere test gaf nu helaas negatief en ik verlies ook veel roder bloed. Ben dus niet zwanger en op naar de volgende ronde. Ik hoop, echt waar, dat jij meer geluk hebt! :)

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    vlinder; misschien is je cyclus deze maand iets langer en dat hij daarom nog zo licht is?

Liefs xx

10. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ben zojuist bij de huisarts geweest.. Ik mag morgen bloed laten prikken.. Mijn baarmoedermond was gesloten en dit was blijkbaar toch een goed teken.. Donderdag krijg ik pas de uitslag van het bloedonderzoek, blijft dus spannend..

11. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hoihoi,

Nee hoor, ik zit op dag 36, mijn vorige cyclus was 24...

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat Faith en Hope bedoelt dat je nog niet zo heel erg lang geleden bent gestopt met de pil...

Jouw eerste cyclus na pilstop was toch 24 dagen en dit is toch nog maar je tweede cyclus na pilstop? Of niet?

Helaas is het zo dat je niet direct regelmatige cyclussen hoeft te hebben na het stoppen van de pil.

Toch hoop ik dat je gauw zwanger bent of anders ongesteld wordt zodat je tenminste verder kunt. Want ik kan me goed voorstellen dat je zelf ook niet vrolijker word van deze wel/niet zwanger-toestand!

13. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Aangezien een Predictor test (normale, geen vroegtijdige) mij net vragend bij de Albert Heijn aankeek, heb ik hem maar gekocht en uitgeprobeerd, stiekem op het werk.. and guess what, het duidelijkste streepje dat ik in weken gehad heb :) Het is nog geen overduidelijke streep, maar wel het duidelijkste streepje dat ik gezien heb!

:)

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow ben benieuwd meid ! :)
    Hopen dat de uitslag donderdag van het bloedprikken ook positief is ..

Heb je ook symptomen die op een zwangerschap duiden ?

Zelf zit ik in ronde 1 alweer op dag 35 :( vanmorgen test gedaan: Negatief. Dus heb zoiets van , laat m'n 0ngi dan maar komen, dan weet ik tenminste waar ik aantoe ben & op naar de volgende ronde :)

Succes meid & ik ga voor je duimen !

15. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Nu heb ik dus een duidelijker streepje, maar heb ik een foto gemaakt met mijn mobiel, waarop hij dus minder duidelijk is :)
    Zo zie ik zelf niks :(

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Op de foto zie ik ook vrij weinig :)

17. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

Hihi nee nu zie ik zelf ook niks... nou ja vanavond even foto maken met de camera, dan zien jullie hem ook ;)

Uhmmm nou heb pijnlijke borsten, last van me onderbuik en onderrug, hoofdpijn..
    Ja precies, zo in onzekerheid blijven is ook niks he', ik kan er over meepraten.. Hoop dat de uitslag van de bloedtest donderdag goed is :)

Ik duim ook voor jou!

Liefs

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Oke, zal als je de foto ( van de camera) erop zet weer een keertje met je meekijken :)

19. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Vlinder ik zou echt blij zijn voor jou... Dus laat die foto maar zien straks! :)

20. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Vanmorgen bloedtest gedaan, bel morgenochtend gewoon even op voor de uitslag :)

Dan moet hij er toch al wel zijn :)

Deel Deze Pagina