klopte dat bij jou?? dat vroeg ik me gewoon af bij gaf hij toen ik 5 weken en 2 dagen was 3+ dus dat klopte wel..
Bij mij gaf deze ook stipt aan wat en hoe. Enkel ik had een 2ling zw.dus ik had 2-3 al op 3 weken en 3+ op 4 weken
Vreemd.... mijn test ZEI niets.... hahahahaha (flauwe humor...) ja klopte hier wel aardig...wat er op stond dan...
ik had 6-04 de test gedaan, 3+ (meer dan 5 weken) Op 9-04 een echo gekregen en voor zover ze het op konden meten was het 5 weken (met +/- 2 weken) Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was, omdat ik na de bevalling niet ongesteld ben geweest.
vriendin van me had het ook, was bijna 7 wkn zwanger (6w6d) en die gaf 1-2 aan. Klopt dus niet helemaal, oftewel helemaal niet !
Bij mij klopte het ook: met 3w 4d 'zei' hij 1-2. Op de bijsluiter staat trouwens dat het bij 92% klopt. Best veel als je kijkt naar de verschillen in de zichtbaarheid van de lijntjes tussen de meiden hier.
Bij mij klopte het wel. 3 dagen voor NOD test 1-2 weken. Het is dat het zo achterlijk duur zijn anders had ik er nog eentje gedaan over 3 weken kijken wat er dan op stond.
Eigenlijk wel logisch hoor.... als je in HCG tabel van Freya kijkt... schelen de waardes ZELF al heel veel.... tussen vrouwen... en zo'n test gaat natuurlijk uit van gemiddelden... Verder kan je bijvoorbeeld heel veel gedronken hebben... dan krijg je met een gewone test ook maar een lichte lijn... heb trouwens de test uitelkaar gesloopt en zitten twee teststroken in.... de ene is denk ik voor de zwanger ja/nee en bij de andere leest een oogje de intensiteit van de streep.... en bepaalt daaraan dus de duur...
dat klopt dus wel.. want staat ook in duidelijk in de bijsluiter, als je test als je 6 weken of meer bent kan hij geen juiste indicatie geven..
Precies. Ben na de miskraam meteen weer zwanger geraakt, maar toch zal ook nooooit meer die test doen. Het is allemaal de schuld van die stomme test.
Ik weet nog niet of hij klopt.. Vanochtend een test gedaan en gaf 2-3 aan, maar ik weet niet wanneer mijn ei geweest is..