Als ik de test in het licht hou dan zie ik een heel dun vaag lijntje..maar dat kan ook aan mij liggen..grr..wil gewoon ongesteld worden of een duidelijke test krijgen...
Ik ben nu 5 dagen overtijd... heb geen ongi gevoelens, zware onderbuik, soms gevoelige maar ook wel hele zachte (.)(.) mijn rechterschaambot is erg aanwezig...
hmmm 5 dagen ovrtijd... zou je normaal wel een streep moeten hebben (duidelijk) maar je hebt ook uitzonderingen .. doc ??
Bedankt voor jullie reacties..ik wacht het gewoon allemaal af. Mocht ik over een week nog niet ongi zijn dan ga ik naar de dokter
Bekijk bijlage 71665 Heb je test even uitgesneden en bewerkt, maar zie niet meteen iets... Het kan wel zijn dat je een late posi-tester bent hoor! Ik zou nog 2 dagen wachten in jouw geval.. Duim voor je!
ik denk op je 1e foto wel wat te zien. Mijn test waren eerst ook zo onduidelijk (zie mijn topic) en werden langzaam iets duidelijker.. Maar zoals je ziet was dat in mijn geval wrs een slecht teken
Ik durf het niet zo goed te zeggen.. lijk wel heel vaag een tweede streepje te zien, maar weet het niet zeker.
Haal hem er eens uit, dus dat je het uit het kastje haalt. Misschien zien we dan wel wat duidelijker.