Ik heb een vraagje... Ik heb een onregelmatige cyclus. Ik ben al een jaar gestopt met de pil. Sinds 3 maanden geleden is mijn vriend er aan toe om een kindje te krijgen. Ik zit dus nu in mijn tweede ronde. We hebben om de dag gemeenschap gehad. Mijn cyclus is tussen de 40 en 52 dagen...erg lang dus. Maar heb nu bepaalde symptomen, maar ik kan nog geen test doen dit kan pas volgende week. (uitgegaan van mijn langste cyclus) - stemmingswisselingen - heel erg moe - moeilijk in slaap komen en rond 0400 s nachts klaar wakker zijn. - snelle hartslag tussen 90 en 110 p/min - af en toe misselijk - snel een vol gevoel tijdens eten - geen zin in brood - s nachts af en toe zuurbranden - kleine steekjes onderin mijn buik/ lies - spierpijn in bovenbenen - ik voel mij sinds 2 weken niet fit...een beetje futloos en grieperig.... - soms pijn bij het vrijen. - zachtere ontlasting wel minder dan normaal. - pijnljike tepels - jeuk aan mijn borsten. Nou dit waren ze allemaal. Zelf heb ik het gevoel ook echt zwanger te zijn. Meestal heb ik een week voor mijn menstruatie ongi klachten. Daar heb ik nu geen last van. Ik heb al een dochter van 7, en die wil dolgraag een broertje of zusje dus het zou mooi zijn! Is er een kans dat ik zwanger ben? En kan ik met mijn lange cyclus misschien eerder dan mijn NOD een positieve test verwachten? wat vinden jullie? groetjes rainbow
Uiteraard is die kans er, maar probeer met beide benen op de grond te blijven. Je lijf kan echt enorm gekke dingen met je doen. Ik ben al 14 cyclussen aan het proberen zwanger te worden, en elke cyclus heb ik het gevoel dat het raak is. Iedere maand heb ik weer andere kwaaltjes en iedere maand is de teleurstelling weer groot als onverwachts toch die weer doorkomen. Ik hoop en duim uiteraard voor je dat het raak is (het kan! ) maar blijf jezelf ook kritisch bevragen, anders is de teleurstelling telkes enorm. Succes meis!
Aan wat je beschrijft kun je idd zwanger zijn, maar zoals Anouk zegt, je lichaam kan je soms erg voor de gek houden. Je kan mss gewoon eens testen uit nieuwsgierigheid, maar als hij negatief is, zal de teleurstelling weer des te groter is zijn. Het is natuurlijk niet leuk om zo'n lange cyclus te hebben, moet je dan nog eens zoveel langer wachten. Ik duim voor je dat het echt raak is.
Ja ik weet t...... dus daarom wacht ik ook af met testen...Over een weekje ga ik testen .wel spannend, ik heb al 2 testen in huis hoop dat ik t volhoud... jullie horen nog van mij!