vraagje over ovulatietesten namens vriendin

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mijn2kids, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

16 aug 2008
    119
    0
    0
    hallo

mijn vriendin had een vraagje, en ik dacht ik zet hem even hier zodat ik meer meningen krijg waar ze misschien iets mee kan

mijn vriendin is 23 juni ongi geweest en zou dus nu rond haar vruchtbare dagen zijn, ze dacht vanmorgen, ik koop ovulatietesten en heeft gelijk getest, helaas negatief, maar ik zei al tegen haar dat het ook niet positief kan zijn omdat de lh piek waarschijnlijk al geweest is gisteren of eergisteren, ze heeft zo'n beetje om de dag geklust. de vraag is nu:

heeft het zin om door te testen??? of kan ze de testen beter bewaren voor de volgende ronde (als het deze ronde nog niet raak is) en hoe groot is de kans dat ze zwanger is? volgens mij wel groot, maar dat wil ze niet echt horen, zodat het niet tegenvalt als ze straks toch ongi wordt

alvast bedankt namens mijn vriendin M.G

2. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

16 aug 2008
    119
    0
    0
    helemaal niemand?????

3. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Als ze haar ovulatie al heeft gehad, kan ze beter de evt. volgende ronde iets eerder beginnen met testen. Dan heeft nu geen zin meer.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Als ze heel precies weet wanneer haar ovulatie geweest is dan heeft nu testen geen zin meer. Echter doe je meestal ovulatie testen omdat je het níet zeker weet. Mijn ei kwam bv altijd tussen dag 16/21, en had dan alsnog maar een cyclus van tussen de 27 en de 32 dagen, dus als ik na dag 14 (waar de eisprong gemiddeld is) gedacht zou hebben 'laat maar' dan zouden we in 1015 nog niet zwanger zijn ;)

Maar als ze toch zo netjes geklust heeft en dat nog een weekje volhoud dan kan ze beter de volgende ronde testen en dan vroeger beginnen, dat ze zeker weet dat ze hem nog niet gemist heeft.

Met om de dag klussen heb je een goede kans. Helaas zijn er veel meer goede factoren nodig om zwanger te worden dus is het vrij rieel om er vanuit te gaan dat het niet gelukt is dan stel je jezelf minder teleur ;)

Deel Deze Pagina