Ik weet niet goed wat ik van deze test moet denken... Is het bedrog of niet? Sorry voor de onduidelijke foto, maar krijg hem niet beter. Ben 31 Mei bevallen, dus misschien dat ik daarvan nog homonen in mijn lichaam heb.
Ik zie een heeeeel licht soort van pennestreepje... Weet niet goed wat ik er van moet denken... Hoop t beste nauurlijk...
ik weet ook niet wat ik er van moet denken. maar ik weet wel dat ik 6 weken na mijn bevalling nog positief heb getest terwijl ik niet zwanger was.
pfff het lijkt een ingedroogd lijntje misschien een keer een ander soort test doen hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid
Dat is Predictor, of niet? Die testen vaak vals negatief. Ik zou er niet te hard op hopen met zo'n vaag (indroog?-)streepje. Over een dag of 3 nog eens proberen met een ander merk! Veel succes en ik duim voor een mooi resultaat!
ik denk ook negatief! maar misschien een rare vraag hoor.. waarom denk je dat je zwanger bent? zo kort na een bevalling gieren de hormoontjes toch nog sowieso door je lijf?
sorry dat ik het zo zeg hoor maar waarom zou je 5 weken nadat je bevallen bent weer bezig zijn met een zwangerschap?? dat kan toch nooit gezond zijn?
ligt misschien aan mij hoor, maar het eerste berichtje dat je plaatst, is er zo een? Misschien is TS niet weer bezig met een nieuwe zwangerschap, maar voelde ze zich wel weer zwanger en deed ze daarom een testje? Maar even weer ontopic, volgens mij is het idd een predictor, en die schijnen alleen posi te zijn als het een vette posi test is. Pennestreepjes en vage lijntjes moeten als negatief worden beschouwd.
hier wil ik toch even op reageren, waarom zou dit niet gezond kunnen zijn? Als je lichaam er nog niet aan toe is, geeft het dit zelf wel aan, door niet zwanger te worden. Na een bevalling (normale) is je lichaam in een zeer korte tijd tot zichzelf in staat om te herstellen. Wat dacht je hoe dat vroeger ging? Met gezinnen van 12 kinderen, die kwamen de een na de ander. Je bent niet voor niets als vrouw na de eerste paar maanden van de bevalling extra vruchtbaar. Betreft de test, zou ik toch nog een ander merk doen. Dit lijkt een beetje op een pennestreepje. Succes!!
sorry hoor maar dat is alles behalve aan jou om te oordelen en net wat blackeuedgirl zegt..... wij zijn zeer bewust vroeg na de bevalling begonnen
ligt misschien aan mij hoor, maar het eerste berichtje dat je plaatst, is er zo een? @blackeayedgirl, dat vond ik ook al, volgens mij waren we tegelijk een reactie hierop aan het versturen
Het lijkt me iig geen HCG van de vorige zwangerschap.. volgens de info op internet is dat na enkele dagen na bevalling uit je lichaam.. Test is idd predictor volgens mij en daar kan ik dus niks mee.. Dat je 5 wk na een bevalling bezig kunt zijn met een zw.schap kan best.. ik zelf moet er niet aan denken en hier zou t ook niet kunnen want dan heb ik echt nog geen behoeft aan seks, maar goed.. sommigen dus wel...t zou zomaar kunnen...