Hi iedereen, Ik heb een zeer onregelmatige cyclus, zo heb ik begin dit jaar 2 maanden geen menstruatie gehad, maar dit kwam waarschijnlijk doordat ik voor het eerst fulltime ging werken en door de stress mijn menstruatie uitgesteld werd. Inmiddels ben ik gestopt met werken. Na 2 a 3 maanden werd ik ongesteld en de maanden erop had ik een cyclus van circa 30 dagen. Nu ben ik (volgens die 30 dagen cyclus) 2 tot 3 weken overtijd. De dag dat ik ongesteld zou worden had ik een beetje bruin-roze slijm, maar dat was echt 1malig. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden maar tot nu toe niets. Bij de eerste week had ik een test gedaan van Pedictor, negatief. De week erop van de Etos, ook negatief. Deze week heb ik geen zin om nog een test te doen, want ik ben bang dat ik toch niet zwanger ben en geld verspil. Ik had bij de eerste en tweede week overtijd wel last van mijn onderbuik, alsof ik blaasontsteking had. Plassen deed niet pijn. Vervolgens werden mijn tepels erg gevoelig en deze week heb ik last van opgezette borsten die ook pijn doen, niet heel erg maar als ik ertegenleun doet het veel meer pijn dan normaal. En ik had soms echt gewoon super witte afscheiding. Verder geen donkere tepels, last van vermoeidheid of misselijkheid... Ik wil samen met mijn man heel graag een kindje, maar het is ons tot nu toe nog steeds niet gelukt. ZOu het deze keer raak zijn of moet ik gewoon erbij neerleggen dat ik niet zwanger ben omdat de testen dat zeggen? Please laat me weten als je ook zoiets hebt meegemaakt of gehoord hebt!!!! En wie kan mij raad geven wat ik nu het beste kan doen??? liefs..
hoi, ja moeilijk en vervelend is dat he....ik zou als ik jou was een bloedtest laten doen om zeker te zijn of je wel of niet zwanger bent...sterkte... groetjes van anita
Zou je niet gewoon een test doen dan? Die van kruidvat 2 voor 5 kosten 2,5 euro per stuk, en als die positief aangeven ben je ook echt zwanger... Je kan er nauwelijks het schip mee ingaan voor dat bedrag toch? En als je niet positief test zou ik naar de HA gaan, 2 tot 3 weken overtijd is niet normaal, als je een cyclus van 30 dagen hebt. Succes en hou ons op de hoogte!!! Liefs, Mrs Hair
En misschien toch laten testen op blaasontsteking. Ik had een paar jaar terug ook wat jij voelde, en dat bleek een blaasontsteking te zijn!! Groetjes ST
ff naar de dokter meis met je klachten, misschien beginnen met temperaturen zodat je wat meer inzicht krijgt in je cyclus? Vervelend dat je in de onzekerheid zit, hoop dat de ongi snel komt!
Als ik jou was zal ik toch even een testje doen. Wie weet is het nu wel positief. Zo niet, dan even naar de huisarts. Succes en hou je ons op de hoogte?
Thanks iedereen, het is dus wel mogelijk dat je negatieve testen kunt krijgen terwijl je toch zwanger blijkt te zijn? Ik zal de test kopen bij de kruidvat, maar ik denk toch echt dat ik helaas niet zwanger ben. Ik ga zaterdag voor een maand op vakantie, dus ik weet niet of het veel zin heeft als ik morgen of overmorgen langs de dokter ga. Het is echt lastig om onregelmatig ongesteld te zijn, je weet nooit of je nou overtijd bent of gewoon nog niet ongesteld bent.. En je weet ook nooit wanneer je eisprong is.. Hoelang is je eisprong ook al weer vruchtbaar???? xxx
2 dagen voor tot 2 dagen na ei ongeveer. Denk echt dat t voor jou een uitkomst zou zijn om te tempen, zo weet je wat sneller eanneer je je ei hebt gehad en wanneer je ongi moet worden.. of ovulatie testen? Als je ei laat is kan t zijn dat je vorige 2 testen nega waren en deze nu posi btw.