ik zie ook wel een streepje! Hopen op een iets duidelijkere morgen of overmorgen, ziet er wel positief voor je uit vind ik!
hier nog eentje...mischien iets duidelijker te zien....pffffffff worden jullie al gek van me???? hahahaha
Meid, Wij doen niets liever dan naar (vage) testen turen. Ik zie hem ook hoor! Morgen zal hij ws duidelijker zijn...
ik hoop het ik hoop het ik hoop het....was eigenlijk al helemaal klaar om voor de volgende ronde te gaan...omdat ik twee keer een druppel bloed was verloren...ik dacht nu gaat mijn ongi vast komen maar nog steeds niet...hoop echt dat dit geen indroger is hoor...maar het stond er wel binnen de tijd en ongeveer 10 minuten daarna was ie nog duidelijker te zien... groetjes van anita
Deze zie ik duidelijk! Ik denk dat het raak is En precies wat Collo zegt er zitten hier een aantal fanatieke tuurders hoor ;P
morgenochtend meteen weer testen hahaha heb er nog 1 liggen dussss hoop dat ie morgenochtend duidelijker is...
Ik zag op de 1e test ook al een lichte 2e streep en vindt hem toch al iets duidelijker worden.........Spannend!
ik hoop het echt...eindelijk weer wat leuks na alle ellende die we hebben meegemaakt...we zijn al trotse ouders van twee jongens...een van 8 en een van 5 dus daar zijn we dolblij mee en als er dan nog zo'n mooi geschenk mag komen zou dat heel erg leuk zijn...eindelijk weer wat positiefs... groetjes van anita
He meis!!! Ik zou je in de gaten houden dus hier ben ik weer! Ik zie ook een tweede streepje hoor! Morgen zal ie wel duidelijker zijn! Het is inderdaad zo rot om er een foto van te maken! Maar ik zie hem hoor!!!
ja is idd erg lastig....is het voor jou trouwens je eerste kindje?? je bent in ieder geval al lekker over de helft leuk hoor!!! groetjes van anita
hoi, nou heb vanmorgen weer getest en was het zelfde als gisteren....dus ik hoop dat ie dan morgen donkerder word...durf nu nog niet echt blij te zijn...pas als ie donkerder word...je hoort zo vaak dat het vals positief is...dus ben een beetje bang...maar er kwam wel weer een streepje meteen...dus ook wel weer hoop... groetjes van anita