net nog een test gedaan...weet het stom stom stom!!!! maar daar zie ik niks op!!! ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll vaag.... ik weet het niet hoor.... groetjes anita
Ik vind je test van gisteren ook posi hoor. Hopelijk heb ik er morgen ook zo 1 in handen!!! Gooi je d'r morgen dus weer 1tje tegenaan? Hopelijk dan een donkerder streepje, dan kan je er niet meer onderuit!
ja vanmorgenvroeg een die was hetzelfde als gisteren...en net om 11 uur ongeveer weer een gedaan en die was heeeeeeel vaag...had wel ondertussen twee koppen koffie op...dus tsja weet niet... groetjes anita
ja morgenochtend zeker weer ja....wil toch zekerheid hebben...maar ja afwachten maar weer...had gehoopt dat ie vanmorgen al wat duidelijker was...maar helaas.... groetjes anita
Meid als je zo licht positief test kan je Hcg waarde nog erg verschillen hoor, hoeft niets te zeggen. Ik zou ook gereserveerd zijn hoor, hopelijk morgenochtend weer een streepje!
En volgens mij verdubbeld je HCG zich elke 2 dagen toch? Dus dan zou er niks vreemds aan zijn dat je 2 dagen achter elkaar een lichte streep hebt. Sterkte met wachten. Wie weet test ik met je mee morgenvroeg.... als ik durf... en als het nog nodig is...
ik hoop het voor je...zou fijn zijn als je niet die hele molen doorhoeft...gaan we samen testen morgenochtend....spannend!!! laat me wel weten he??? ik denk dat ik nu 6 uurtjes mijn plas ga ophouden en niks drinken en dan nog een testje waag...is dat denk je lang genoeg 6 uurtjes?? groetjes van anita
Ik durf niet te zeggen of dat genoeg is. Als het lukt zou ik proberen te wachten tot morgenochtend... haha.. op dat antw. zat je vast niet te wachten! Sorry! Ik begin net trouwens een beetje buikpijn te krijgen, dus ik vrees het ergste...
oh jee hoop het niet voor je...maar ik had ook vorige week al elke keer zo'n ongi pijn maar nog steeds niks...dus het kan nog...en tsja tot morgen wachten is wel het beste...maar ja heb weer nieuwe testen gehaald en wil van die onzekerheid af...had vorige maand ook al testen gedaan maar dan die duurdere van kruidvat en die was positief...dus ik was blij....bloedtest laten doen...maar was helemaal niet zwanger!!! dus ben erg bang dat dit ook weer niet waar is.... vandaar dat ik vandaag weer wil testen...wil zekerheid hebben.... dit was trouwens mijn test van vorige maand....ongelofelijk he!!! dat dat kan...
@anita als hij vandaag weer positief was zie ik het rooskleurig in. idd hoeft hij nog niet donkerder te zijn. Ik duim voor je morgenochtend en doe met je mee, ik ga dan ook weer testen. Wat erg dat je zo'n mooie test had vorige maand en dan niet zwanger. hoe is het mogelijk? is niet eens twijfel namelijk die was heel positief. was er niet iets fout gegaan met het vruchtje? Ik snap je angst dan om nu te geloven als je test positief is.
nee dat was zeker geen zwangerschap geweest...hoop voor jou dat je morgen een duidelijke test hebt...jij had ook een licht streepje toch??
morgenochtend weer testen...maar ik zie het somber in op de een of andere manier... heb heel sterk het gevoel dat het gewoon een vals streepje is/was...maar ja morgenochtend maar weer afwachten dan maar....het lijkt me gewoon stug dat als ik morgenochtend ga testen het streepje ineens goed is...lees zoveel verhalen van valse lijntjes etc...en als het wel zo is, dan val ik denk ik van schrik van de plee hahahaha groetjes van anita
Oh meid wat spannend! Als het vorige maand geen vmk was, dan een valse posi test dus. Ik heb dat met die met dat kruisje van de kruidvat ook eens gehad, al was mijn streepje iets dunner/lichter. Deze hierboven lijkt echt mega positief, wat zal dat verdrietig zijn geweest, dat de bloeduitslag nega was. Nou, ik heb goede hoop voor je voor deze maand, morgenochtend weer even testen, spannend! kom je het even laten weten?
Hoe weet je zo zeker dat het geen zwangerschap is geweest. In mijn ogen MOET het wel.. vage valse strepen bestaan, maar hier was je echt zwanger!
ik weet dat omdat ik snel daarna bloed had laten prikken en hcg was minder dan 1 en pas later on geworden...vandaar.. groetjes van anita
goedemorgen, nou vanmorgen maar WEER getest hahahaha....en wederom een streepje, hij lijkt wel donkerder...wat denken jullie want ik twijfel echt heel erg hoor...durf niet te hopen... groetjes van anita
hahaha GEFELICITEERD!!! hahaha het is echt grappig allebei twee jongens...dus allebei voor de derde....hahaha mijn jongens zijn 8 en 5 en die van jou???? hoop echt zo dat het echt waar is...maar durf nog niet te hopen....wil graag de meningen nog van meer mensen...voor ik hier sta te dansen.... groetjes van anita