Wat denken jullie??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angela01, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela01

Angela01 Lid

16 aug 2010
    16
    0
    0
    Hallo allemaal!!

Ik ben nieuw hier, ik lees al wel een tijd mee maar vond het nu tijd om mijzelf aan te melden...:)

Mijn nod is vandaag, alleen heb ik al de hele week last van wat buikpijn, moe zijn etc, mijn temp is hoog (normaal heb ik 36.0 en nu tussen 37 en 37.4) ik heb vanmorgen een test gedaan omdat ik me heel raar voelde al heel de week, en nu zagen we een licht streepje, ik durf nog niet blij te zijn, want heb het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden, maar er was duidelijk een licht streepje....
    wat denken jullie????
    vind het zo spannend!!!! we zijn nu 6 maanden aan het proberen....

Alvast bedankt voor reacties!!!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb je een foto van je test? Dan kunnen we mee kijken..
    Maar als het streepje net zo breed is als de controle streep en deze verscheen netjes binnen de tijd.. Dan mag ik je feliciteren; Dan ben je zwanger!

3. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

dat is positief ik zou over een paar dagen nog een keer testen. elke 2 dagen vermenigvuldigd het hormoon zich dus test over 2 dagen nog eens en dan zouhet streepje duidelijker moeten zijn.

4. Angela01

Angela01 Lid

16 aug 2010
    16
    0
    0
    bedankt voor jullie snelle berichtjes!!!!!

De teststreep was net zo breed als de controlestreep en verscheen binnen 5 minuten, hij is lichtroze!!....
    ik heb helaas geen foto, wel op mn telefoon maar die kan ik niet op de computer zetten :)....

ik ga straks clearblue testen halen, en dan inderdaad nog een keer testen.... we hopen het echt!!

5. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Dan ben je inderdaad gewoon zwanger! Gefeliciteerd!! Als ik jou was zal ik inderdaad nog even een extra testje doen voor de zekerheid, is wel fijn gevoel als die ook positief is!

6. Angela01

Angela01 Lid

16 aug 2010
    16
    0
    0
    Dank je wel!!! ja dat zou zeker een fijn gevoel geven, nu kan ik het nog niet geloven omdat ik ook steeds af en toe het gevoel heb dat mijn nod eraan komt!...
    ik laat het weten!!!

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Gefeliciteerd! Een positieve test, en als je je gevoel zo beschrijft ook wel duidelijke zwangerschapsindicaties... Leuk!!!

8. Angela01

Angela01 Lid

16 aug 2010
    16
    0
    0
    Hoi mrs hair!
    Dank je wel, hoop dat het echt zo is inderdaad!!!:)
    .. zo te zien weet jij het ook nog maar net?? Gefeliciteerd!!!!
    spannend allemaal zeg!!!!

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik weet het al anderhalve week... Had heel vroeg getest :), met kruidvat 2v5... Maar ik had net als jij zo'n raar gevoel, daarom kon ik gewoon écht niet wachten met testen... Inmiddels een beetje gewend aan het idee :D

10. tricia82

tricia82 Niet meer actief

let erop dat als je de digi van clear blue haalt dat die meer hcg nodig heeft dan de digi met indicator.
    ik hoop voor je dat er ZWANGER staat :D

11. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Ik zou zeggen,
    Gewoon lekker zwanger..., Gefeliciteerd.
    Zit zelf nu een week voor NOD.., ok erge buikpijn.., en het gevoel dat ik volgende week gewoon weer ongi ga worden, maar heb nog hoop nu ik jouw bericht hier lees.., ook ronde 6.., alleen dan 7maanden bezig!!
    Geniet ervan!!
    XXX

12. Angela01

Angela01 Lid

16 aug 2010
    16
    0
    0
    okee bedankt, ik zal goed kijken welke test ik pak dan!:D

Mrs hair: heeel leuk,,, ja het is volgens mij echt een onwerkelijk geweldig gevoel,,:):)

ik laat het aan jullie weten!!

13. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ow spannend :) klinkt heel goed allemaal hoor.

ook een licht streepje is er een toch...dus gefeliciteerd !!

14. tricia82

tricia82 Niet meer actief

EN???????

15. blosh27

blosh27 Lid

6 aug 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Een streep is een streep, dus het hormoon HCG is aangetoond. Ik had hetzelfde toen ik van mijn zoon zwanger was.
    Alvast gefeliciteerd dus! Liefs Blos. Lekker van genieten!!!

16. Angela01

Angela01 Lid

16 aug 2010
    16
    0
    0
    Hallo allemaal!!!

Nou gisteravond hebben we een tweede test gedaan en vanmorgen weer 1 en alle drie zeggen ze nu positief dus we zijn zwanger!!!!!!!:D:D:D We kunnen het nog niet echt geloven!!!!
    Ik heb de testen in mijn fotoalbum gedaan!!

Ik heb alleen een vraagje, ik heb vanmorgen mijn huisarts gebeld, alleen die is op vakantie en is pas 6 september terug.. wat kan ik nu het beste doen!???

Wat zijn we gelukkig!!!

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Gefeliciteerd..!!!:)
    Als je eigen huisarts met vakantie is, wordt er vaak aan de telefoon vermeld bij welke andere huisarts je terecht kan tot ze terug zijn.
    Maar volgens mij kun je zelf ook een verloskundigenpraktijk in de buurt op zoeken en contact opnemen, weet ik niet zeker.

In ieder geval geniet er van..!!!

18. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Super, van harte! Je kunt inderdaad een verloskundige bellen. Je huisarts wil het wel graag weten.

19. Angela01

Angela01 Lid

16 aug 2010
    16
    0
    0
    Bedankt!!!:)
    Ik zal zo naar de vervangende huisarts bellen, die zal dan zeggen wat de volgende stap is!:)

20. Angela01

Angela01 Lid

16 aug 2010
    16
    0
    0
    okee,, dan ga ik zo eerst eens het nummer opzoeken!
    Kan ik dan ook als de huisarts terug is gelijk bellen? dat ze het dan natuurlijk ook weten :)

wat een vragen al gelijk he, mijn hoofd zit vol met vragen haha!!

Deel Deze Pagina