Hallo meiden Een vraagje ik wil deze maand met ovulatie testen beginnen van Sensitest deze heb ik nog nooit gebruikt... maar welke gebruiken jullie het liefst en werkt het beste bij jullie? Ovulatietest dipstick, midstream of cassette? Ik wil ze namelijk gaan bestellen op internet... en wil jullie ervaring hierover horen!!! Liefs Dana
heb zelf zowel de dipstick als de midstream. Moet eerlijk zeggen dat ze me beide wel bevallen, alleen de dipstick zijn aanziendelijk goedkoper. Voordeel van sensitest vind ik wel dat als je ze voor 5 uur besteld ze de volgende dag al binnen zijn, en ze kunnen gewoon door de brievenbus is ook wel handig
Ik begin deze maand voor het eerst, met de dipsticks, omdat ik er veel goeie verhalen over gehoord heb. Bij mijn bestelling kreeg ik er ook een gratis ovulatie-ring bij. Die verteld je wanneer je mag beginnen met de test. Erg handig.
ik gebruik de goedkoopste; van sensitest. Moet je dus wel een bekertje hebben en daar heb ik ook een leuke oplossing voor: een plastic borrelglaasje (klein formaat, past in broekzak) die ik bij de Xenos heb gekocht. Ik zag mezelf op mijn werk al lopen met een koffiekopje het toilet in .......