Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Foofer, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    We zijn nu een dikke twee jaar bezig. Ben dus 1 keer zwanger geweest, maar het feest hield na 8 weken op.
    Ik had er niet aan moeten denken dat niemand had geweten dat ik zwanger was. Dan had je het in stilte moeten dragen of dan ineens nog mensen moeten gaan overvallen met slecht nieuws...
    Misgaan kan het altijd. Mij lijkt het dat ook de onzekerheid daarover fijn is om met anderen te delen.
    Laat je even weten wat je uiteindelijk gedaan hebt?

2. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    een streep is niet altijd een streep want ik had ook zo een test, dus dacht ook positief, enkele dagen later word ik in alle hevigheid ongesteld, hopelijk voor jou wel positief uitgedraaid, heb het even niet bijgelezen.

3. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja we gaan er nog een nachtje over slapen en dan zal ik morgen laten weten wat we doen. En nog een foto van m'n CB test laten zien. :D

Heel veel succes in ieder geval in je volgende ronde Merah en bedankt voor je advies. Helpt ons zeker in de beslissing!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Meid,
    Gewoon doen wat goed voelt. Hier was bij de eerste de test nauwelijks droog toen we een rondje langs de familie zijn gaan maken. Bij de tweede hebben we "gewacht" tot 6 weken.
    Alleen in Nederland schijnen we zo spastisch te doen over die eerste 12 weken. Bij mij gaf de doorslag dat een vriendin van mij een MK kreeg met 12 weken en 5 dagen. Net iedereen het verteld, gaat het alsnog mis. Dan maar meteen iedereen vertellen....

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik zou het ook gelijk vertellen!
    Ik heb helaas al een aantal mk gehad en toen had ik de mensen waar ik van houd hard nodig!

6. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! We hebben besloten dat we het gaan vertellen.
    Krijg er nu al een brok van in m'n keel als ik eraan denk :D Kan niet meer wachten ;)

Ga zometeen nog de CB test doen, moet nog even wachten tot m'n vriend wakker wordt anders maak ik hem straks wel wakker :D :D

7. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    De testen bij elkaar, met die van vanochtend natuurlijk :D
    We zijn zo happy!!

Bekijk bijlage 95720

8. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    De middelste was wat lichter omdat ik de dag ervoor heel veel had gedronken en moest ook veel plassen. M'n urine was ook lichter dan de avond ervoor. Maar dat maakte het wel wat spannender, want tja normaal moet een ochtendtest duidelijker zijn dan een avondtest. :)

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Geweldig! Gefeliciteerd!!
    Ik krijg met 7 weken al een echo en daarna gaan we het vertellen. Vind het ook wel moeilijk om te wachten;)
    Succes bij de familie!!

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    gefeliciteerd meid...

11. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009