Hoi meiden! Vorige maand stond ik hier ook en had toen een vmk. Dus op naar de nieuwe ronde. Ik teste licht posi en 2 dagen later wel aardig duidelijk posi. Maar ik twijfelde of ik toch nog wel echt zwanger was want ik heb weinig symptomen. Alleen een beetje last van mij heupen. Dus gisteren toch maar naar de kruidvat gerend om een test. Voor de zekerheid. Nou de twijfel is weg hoor! Willen jullie nog turen?? Haha Bekijk bijlage 97489
En ik nog naar die lichte streep kijken... Is dat juist de controle-streep, hahaha. Die is echt super-duidelijk ja! Gefeliciteerd!
dank jullie wel!! Gek he, dat je dat twijfelt omdat je niet ziek bent....Bij de eerste heb ik 9 maanden overgegeven dus dan weet je het wel....Ben zo blij!!
Jeetje moet wel goed zoeken naar het streepje hoor, maar denk wel iets te zien... LOL Meid, van harte gefeliciteerd en ga er lekker van genieten!
Overduidelijk zwanger. Ik zat ook naar de lichtere streep te kijken. De teststreep is nog veel donkerder. Van harte gefeliciteerd!!
Als ik heel goed kijk en mijn scherm kantel dan denk wel wat te zien ja Jeeeee meis je teststreep is gewoon 2 x zo donker als de controle streep! Prachtige test!
Denk inderdaad ook wel heel in de verte iets te zien hihihihi kan niet missen meis! VAN HARTE GEFELICITEERD!!
er valt niets te turen je teststreep is nog duidelijker als de controlestreep zo'n test wil ik ook. xxx Joyce