Hoi Meiden, Heb werkelijk een week zitten testen met ovutesten...heel de week zo goed als negatief, niet zo'n dikke vette streep als vorige maand. Nu is mijn vraag kan ik mijn LH piek gemist hebben,dat hij bijv. in de nacht is geweest...als ik de indroogtesten zie...zie ik wel dat bijvoorbeeld dinsdag een duidelijkere indroogstreep heeft als vandaag.... Gisteren wel last en krampjes in mijn onderbuik gehad..... Wie kan mij duidelijkheid geven, hoe kort een LH piek kan zijn?? LIEFS
muurbloempje...Ik denk dat je nog even door moet testen...Ik heb sinds vanmorgen pas een positieve ovulatie test...En gisteren was hij zo goed als... Ik weet niet of je je piek kan missen,...
Het is bijna niet mogelijk je piek te missen als je elke dag rond dezelfde tijd test. Je piek duurt namelijk langer dan 1 dag. Het kan natuurlijk zijn dat je deze ronde geen ei hebt gehad. Dit komt een enkele keer voor. Op welke dag had je vorige maand je positieve test? En tot welke dag heb je deze maand getest? Anders zou ik idd nog even door gaan met testen.
hier soms ook pas een ei op dag 23 of 24, ik ben door blijven testen en zo er achter gekomen. Succes met testen
ik heb hem nu op dag 19... Maar ik zie ook dat jij vorige maand 30 dagen cyclus had...Kan best zo zijn dat het nu 33 dagen is en volgende maand weer wat korter...Was je voor de 3 rondes aan de pil?
nee heb de nuvaring altijd gebruikt...... ga gewoon door blijven testen tot....tja....totdat ik erbij neerval hhhahahahaha.....wel lastig hoor...voordat ik zwanger was van de eerste wel twee keer cyclus gehad van 34 dgn
Bij de eerst heb ik ook veel verschillende cylcussen gehad..van 28 tot 35 dagen...Na de bevalling elke keer 28 dagen en heb voor deze ronde 1 maand de pil gebruikt en nu is het al in de war Idd gewoon door testen en klussen
Ik wilde even zeggen dat ik vandaag pas een positieve ovutest heb gehad... Gisteren en eergisteren was hij dan toch niet helemaal positief.. Dus blijf door testen
MoederLynn, je kunt meerdere dagen positief testen. Dus het hoeft niet te betekenen dat hij gisteren niet positief was. 24-36 uur na de eerste positieve test springt je ei. Ik hoop dat je gisteren wel geklust hebt...
nou hij was bij mij dus vanmorgen iets donkerder....het kan dan toch niet zijn, dat mijn PIEK gisteren was??? gisterochtend was hij lichter
Het stomme is dat hij bij mij donderdag en vrijdag ook donker was...Zaterdag weer licht en nu gewoon donkerder dan de controlle streep...