hoi meiden. Morgen hebben wij de 20 weken echo. ik hoop zo dat alles goed is met ons kindje. de rede dat wij zenuwachtig zijn voor deze echo is vooral omdat mijn moeder 13 miskramen heeft gehad en veel van haar overleden kindjes hadden een open ruggetje en een hart afwijking. zelf heb ik ook een erfelijke handicap dus het is erg spannend! morgen krijg ik ook een inwendige echo om de lengte van mijn baarmoeder te meten. pff spannende dag
Poeh, kan me voorstellen dat je het spannend vindt! Heel veel succes morgen en ik hoop dat je ervan kan genieten en dat alles helemaal goed is!!!
Wens je heel veel succes morgen!! Ook ik mag morgen mn 20 weken echo laten doen met het triple p onderzoek (meten van baarmoedermond). Voor jou extra spannend na de achtergrond van je moeder... Succes meid!!
O wat ontzettend spannend! Ik zal heel hard voor je duimen dat alles goed is. Ik ben woensdag aan de beurt.. Veel succes
ohhhh spannend voor jullie!! heel veel succes vandaag en dat het hele mooie echo's met een prachtig gezond kindje mogen zijn!!!
alles was gelukkig goed. ze hebben extra goed naar het hartje en ruggetje gekeken en er waren geen afwijkingen de vrouw die bij ons de echo maakte was wel erg chagerijnig omdat blijkbaar iets niet goed zat met de planning. mja het belangrijkste is dat alles goed is. ook de echo van de baarmoedermond was goed. de lengte is 5 cm dus dat is goed
wauw dat is super! van harte meid! kan me voorstellen dat dit een hele geruststelling moet zijn!! maarre wat raar die ze zo chagerijnig was..... beetje jammer hoor!! bij zo iets moois!
Super dat alles goed is! Gefeliciteerd, nu weer lekker verder genieten. Ook bij ons was alles goed. We zijn beiden helemaal verliefd op ons kindje :-D