Hallo ik vraag me iets af!! ik had 19dec een knaltest ovu (de Tstreep donkerder als de Cstreep) dus me eisprong kwam eraan dit van smorgens. Nu gister en vandaag ook getest, de ovu test is nu 2 avonden eigenlijk hetzelfde (Tstreep wat lichter dan de Cstreep) dus wel negatief, maar hoe kan dat als me ei is geweest had de Tstreep al veel lichter moeten zijn toch??? Liefs
Ik blijf je antwoord geven he, hihi Om met een negatief antwoord te beginnen (sorry!!), ik had vorige week, 3 dagen na mijn nod ook nog een hele positieve ovu test. Ik raakte ervan in de war en dacht 'zou het toch?'. Ook nu, een week voor mijn ei is de streep nog duidelijk zichtbaar maar ik ben echt niet zwanger. De andere (positieve) kant is dat het kan zijn dat je zwanger bent. Dan moet de streep wel even donker zijn en steeds donkerder worden naar mate je nod nadert. Rond je nod hoort hij er werkelijk af te knallen. Veel vrouwen, waaronder ik dus ook, testen altijd wel positief met een ovu test, al is het te licht voor een lh piek. Dit komt doordat je de gehele cyclus het lh hormoon in je lijf hebt. Dus ook wanneer je ei niet perse in aantocht hoeft te zijn. Gooi er morgen nog eens een testje tegenaan. Hopelijk wordt ie met de dag donkerder. Maar voor echte zekerheid kan ik je alleen maar aanraden om een zw test te doen wanneer de tijd daar is. Dan heb je echte zekerheid. Liefs
Haha, ja je geeft echt overal andwoord op is niet erg zo leer ik andere ervaringen kennen. 17dagen testen ik eigelijk of wit of bijna geen zichbaar streepje de 18 de bijna even donder en de 19 knallend. Maar dacht eigenlijk dat ie 2dagen later wel aanzienlijk lichter had moeten zijn vandaar eigenlijk. Voor me afgelopen zwangerschap had ik ook alleen maar knaltesten 1dag en andere dagen bijna wit dus vond het eigenlijk vaag, maar ben zo bang me ei te missen haha erg hè, wil zo graag. Maar je hebt idd gelijk en is het afwachten. En die vreemde klachten zal ook wel komen omdat ik natuurlijk nog maar 7 weekjes geleden bevallen bent. Het gekke is wel dat mijn moeder er mijn man zeker weten dat ik een posi test heb in januari, vond ik ook al raar ik zei nog is pas 2 dagen geleden dat is me eisprong had. Maar moet zeggen dat ze dit bij valentijn precies hetzelfde zei, toen had ik 9 feb 2010 me eisprong 11 febr 2010 zei ze ook Ow jij bent zwanger en 23 feb (1dag voor mijn zoon zijn verjaardag) werd dat bevestigt. Wie weet krijg ze weer gelijk hihi. Liefs
Je LH piekt in je bloed. Het geen je test in urine is eigenlijk het 'afval-product' zeg maar. Het kan meerdere dagen duren voor alle LH weer is verdwenen. Meestal heb ik 2 dagen een positieve test, maar ik lees wel vaker hier dat het ook meer kan zijn. Gewoon ophouden met testen!!! Kost alleen maar geld. In het geval van zwangerschap kan een ovu-test ook positief uitslaan, maar niet al bij zo'n vroege zwangerschap als bij jou. Mocht je zwanger zijn, dan is je embryo nog niet eens ingenesteld. Dus dan kan ook een ovu-test nog niet positief zijn. Afwachten maar...
Wat grappig dat verhaal van je moeder, ik hoop voor je dat ze gelijk heeft! Na een zwangerschap ben je wel extra vruchtbaar dus wie weer!! Bij mijn eerste zwangerschap die eindigde in een mk, had ik ook al 2 dagen na mijn ei het gevoel van 'dit kan wel eens raak zijn' en ik kreeg gelijk. En bij mijn laatste goede zwangerschap zei mijn man al een week voor mijn nod 'je hoeft niet te testen, je bent 'zwanger'. Geen idee waar dat vandaan kwam maar ook hij had gelijk. Dus het kan wel degelijk hoor!