Vandaag (uiteraard...) weer getest en met KV is het wel wat duidelijker, en de gewone digitale CB zei: ZWANGER! Duidelijker kan het niet. Wat een onwerkelijk gevoel is dit! En nu heel hard bidden dat het allemaal goed zal gaan!
vindt het altijd zo`n grappige vraag...2 streepjes is zwanger meid... Net zoals de opmerking "ik denk wel zwanger" uhm echt wel!!
Hallo, Ik heb even een vraagje.. Ik heb net als wat boven staat, zo'n zelfde test, alleen ik heb links een t staan en rechts een c??? En ik heb bij t een lichtere streep en bij c een vette dikke streep.. Wat betekent dit?
Hallo, Even een vraagje, Ik heb zo'n zelfde test als wat op de foto staat.. Alleen heb ik links een ''t'' staan met een lichte streep en rechts een ''c'' met een dikke vette streep. Wat betekent dit?
Als je een bericht typt zie je erboven een A daarnaast staat een ander icoon en dan kun je een bijlage invoegen..die moet je in een ander scherm uploaden en dan plaats je hem
I hope so!! Het voelde al zo.... maar ik denk jaa, het zal wel niet hihi... Maar ik heb ovu testen en zwangerschapstesten.. Ze zien er precies hetzelfde uit! Dat snap ik niet. Dus nu heb ik denk ik nog geen zekerheid!