kruidvat 2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door troetjuh, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    wie weet hoe lang van te voren je de kruidvat 2v5 kan gebruiken
    ik heb zitten lezen in de bijsluiter maar kan het niet echt vinden of ik kijk er gewoon dwars over heen?
    maar hoeveel dagen voor je nod kan je ze gebruiken?

2. Ik kreeg 4dagen voor nod een heeeel licht streepje.

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik heb er 4 dagen voor NOD posi mee getest en er zijn veeeeeel vrouwen die al voor hun NOD er posi mee testen.
    Ze zijn erg gevoelig dus je kan het over een aantal dagen eens proberen.
    Succes

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb ook 4 dagen voor nod positief getest bleek later. Dacht dat ik op nod posi had getest.

Maar het verschilt per persoon hoor, dus als je bijvoorbeeld 2 dagen voor nod geen posi test hebt hoeft het niet te betekenen dat je niet zwanger bent. Het ligt eraan hoe snel je lichaam HCG aanmaakt.

Maar kruidvat testen zijn erg gevoelig en daardoor sneller te gebruiken

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    dank jullie voor het advies
    haha vanmorgen branden me handen al testen!!!!
    maar heb me nog in kunnen houden :D

6. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    je kunt idd 4 dagen voor je NOD testen maar ik heb voor de zekerheid even gewacht en 2 dagen voor mn NOD getest, hij was toen licht positief maar wel duidelijk te zien

7. Chai

Chai Niet meer actief

Er word sowieso geadviseerd altijd om niet voor je NOD te testen.. Ik zou gewoon wachten tot je 1 dag overtijd bent, maarja..

8. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ik heb op 10 DPO (days past ovulation) heel licht positief getest met Kv 2voor5!

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gewoon doen! en dan meteen even hier melden wat de uitslag was ;).

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ik vijf dagen voor NOD al! vier dagen voor NOD kon mijn vriend het streepje ook zien ;)

11. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik ook op 5 dagen voor NOD en net als Blike kon mijn man het streepje de volgende dag zien

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het ligt het aantal dagen na je eisprong niet zozeer het aantal dagen voor je nod, als je lf heel kort is is de kans klein dat je voor je nod posi test.

13. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Net getest met deze test helaas zo wit als sneeuw... Gefeliciteerd jullie! Hoop voor mij ook nog een keer op positieve test!

14. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Gisterenavond getest met kv2v5, licht roze streepje overduidelijk zichtbaar.
    Vanmorgen denk doe die 2e test met ochtendurine dan moet ie knallen........ ja zo wit al maar zijn kan, misschien heeeeeeeeeeeel vaag streepje zichtbaar
    Echt om GEK van te worden, nog niet ongesteld en wel wat klachten maar wat ik nu met mijn gevoel moet?????

15. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat vervelend voor je!! bah rot testen!

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmm, heb hier wel vaker gelezen dat sommige vrouwen 's avonds juist positief testen met Kruidvat 2 voor 5 en 's ochtends juist niet. Desondanks zijn ze wel zwanger, dus geef de moed nog niet op.

Anders vanavond of morgenavond even weer een testje doen. Het streepje zou steeds duidelijker moeten worden. Biedt dat nog steeds onzekerheid, dan even een CB Digitaal doen (die aangeeft "zwanger" of "niet zwanger")

Deel Deze Pagina