nog nooit zo blij geweest met ongi zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mariekebalm, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Yes yes yes , ben ongi geworden na curetage en dat betekent dus een nieuwe start!Kan ik lekker met jullie meestressen iedere maand :) Hoop niet te lang, kan niet wachten tot ik weer zwanger word....

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Succes meid! Ik hoop het ook voor je!

Elmo

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    wat goed zeg gefeliciteerd hier mee ja klinkt misschien wat raar maar in dit geval wel op zijn plaats

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    gefeliciteerd.
    nu kan je er weer helemaal voor gaan.
    suc6

5. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Marieke,

Ontzettend herkenbaar. Ik ben op 14 november voor het eerst na mijn curettage(s) ongesteld geworden. Dat voelt zo enorm goed! Je hebt dan echt het gevoel dat je de hele wereld weer aankunt.
    Maar ga er maar wel vanuit dat dit de laatste keer was dat je zo blij bent met je ongesteldheid. ;)

Heel erg veel klusplezier toegewenst en ik hoop dat voor jou nu ook betere tijden aan zullen breken. Mijn ervaring is dat ik de miskraam na mijn ongi een heel stuk beter achter me kon laten.
    Gaat het trouwens weer een beetje beter me je? Ik ken je nog van het miskramen forum.

Liefs,
    Marla

6. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meid, suc6 en gelukkig voor je dat je weer mee kan stressen met ons ;) lol

veel klusplezier meid!

7. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dat is zeker fijn dat ze er weer zijn. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger zal zijn.
    Groetjes Jolie

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Alles ok, ben even in Nederland op vakantie, vandaar de late reactie. Druk druk, iedereen twee jaar niet gezien. Heb trouwens eergisteren een heel klein beetje oud bloed gehad, na een paar dagen niks. Ben maar twee daagjes ongi geweest,denk door de curettage. Zal wel geen kwaad kunnen,toch? Bedankt voor de lieve reacties!

Marieke

Deel Deze Pagina