positieve ovulatietest of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stephanieej, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

ik zit nou op dag 88 na het slikken van de pil en dacht doe eens een ovulatietest is deze positief of niet? hijs even donker als de test streep en heb al vaker zo ovulatietest gedaan en dan was die lichter zou het nu nog kunnen ? Bekijk bijlage 124128

helaas onduidelijke foto maar het streepje is even donker als het andere streepje

dan zou ik vanavond nog moeten klussen haha? of zou die dan al gesprongen zijn ?

groetjes stephanie

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hij lijkt inderdaad even donker dus ik denk dat ie positief is! Succes!

3. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    welke test is het?

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ziet er idd positief uit..

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Als je test positief is moet je eisprong nog komen (24-48 uur na positieve test). Dus klussen maar!

6. nienkeeknein

nienkeeknein Actief lid

6 jun 2008
    132
    0
    0
    verzorgende
    emmen
    ziet er positief uit!!! klusserdeklus!!

7. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat dacht ik idd ook heb al vaker hiermee getest en dan gaf die niet zulke dikke streep heb ook pijn onderin mn buik miss is dat wel een teken dan haha maar binnen hoeveel uur springt je ei dan? het is een kruidvat ovulatietest

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Kruidvat heeft wel de naam dat ze soms daaaaaaaaaaaagen achter elkaar positief kunnen blijven.. misschien ter controle een digitale doen vandaag van CB.. maar voor de zekerheid klussen en over 14 dagen testje doen...SUCCES meid..

9. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    khad er idd al negatieve berichten op gelezen van kruidvat maar ik heb hem wel al vaker getest en elke keer waren de strepen dan stuk lichter en nu even donker dus ben benieuwd , ja t vervelende viind ik die cb zijn zo duur je kan er niet even 1 halen het zij er gelijk een aantal voor 32 euro ofzo dus hopelijk is die echt positief en word ik eindelijk over 2 weken ofzo ongesteld of gewoon zwanger haha :)

10. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb ovulatietesten van matcare (via internet) en ben er tevreden over. Ze zijn goedkoper dan cb.

11. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat ie wel echt positief is want ik heb echt steken aan de linkerkant van mn buik onderrin had gelezen dat sommige der eisprong of iets voelen dus ik hoop t heb ik eindelijk meer duidelijkheid of ik over 2 weken ongesteld word (zit nu al op dag 88 namelijk haah)of dat ik zwanger ben ben benieuwd zeg hopeljk kank mn vriend vnaaf over halen om te klusse hijs ni zo lekker namelijk dus dat wordt nog wat haha

12. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    ik heb ook een keer midden in me cyclus zo een "positieve" kruidvat ovulatie test gehad en bleek dus helemaal niks te zijn want ik had uieindelijk een cyclus van 72 dagen!! dus helaas was hij vals positief!
    Hopelijk is hij blij jou wel echt goed, en gewoon voor de zekerheid extra klussen!

Succes!

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je kunt ook online goede ovulatietestjes van Sensitest bestellen. Die zijn ook niet zo duur.
    Matcare is ook niet duur en ook goed.

14. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de tips van andere ovulatietesten, gisteravond heb ik nog even geklust vanochtend werd ik wakker met echt steken onderrin mn buik nu nog wat zou dit zijn? doet echt zeer felle steken elke keer zou dat mn eisprong zijn? ik doe vanmiddag even een ovulatietest of het streepje al minder donker is.

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ja hoor dat zou je eisprong kunnen zijn. Ik heb zelf ook 1x per maand die felle steken en mijn ovutest is dan ook knalpositief.

Deel Deze Pagina