Wat denken jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door felicity1986, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wij zijn nu ongeveer negen maanden aan het proberen om zwanger te raken... Omdat ik onregelmatig ongesteld ben, hebben we deze maand toch maar besloten om te gaan temperaturen en dit bevalt heel goed. Ik houd het bij op FF, super is dat..

Ik zit nu 14 dagen na mijn ovulatie en mijn temperatuur was vamorgen 37.0. graden (hij zit al ongeveer 10 dagen rond de 37.0 graden). Voor de eisprong was mijn temperatuur 36.5 graden.

Ik heb steeds een klein beetje buikpijn en mijn borsten doen ontzettend pijn..
    Wat denken jullie hiervan??

2. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dat klinkt veelbelovend hoor:)
    Nu moet het nog aanhouden. Wanneer kun je testen?

Groetjes

3. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opzich zou ik vandaag wel kunnen testen maar omdat dit mijn eerste maand temperaturen is weet ik niet hoeveel DPO dagen normaal voor mij is.. Spannend hoor..
    Houd jij ook temperatuurkaartjes bij??

4. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ja dat begrijp ik maar gezien jouw kaartje heb jij je eisprong gehad en kun je dus rustig testen.

Wij proberen al langere tijd om zwanger te worden maar ik heb helaas PCO. Ik ben nu voor de tweede keer aan het temperaturen maar gezien mijn PCO kan ik daar iets minder waarde aan hechten helaas. Ik zit nu enkele dagen na mijn eisprong. Mijn temperatuur is omhoog gegaan en dit moet nu 2 weken en het liefs meer aanhouden.

Maar als ik jou was zou ik er echt een test tegen aan gooien hoor:)
    Spannend!! :)

5. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii!

Oké dat maakt het inderdaad lastig. Hoe ben je daar achter gekomen? Dus je hebt deze periode een goede eisprong gezien? Ik hoop dat je temperatuur hoog blijft voor jou!!

Ik denk dat ik morgen een test ga doen maar omdat ik ook al een aantal negatieve testen heb gehad (voorgaande maanden) durf je niet zo goed meer te testen.. Maar goed ik moet ook reeël blijven, het is zo of niet.. Kan er niks meer aan veranderen..;)

Groetjes!

6. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ja maar dat is wel heel erg nuchter.
    Tuurlijk is het goed om er zo in te staan maar dat is ook zo moeilijk;).
    Morgen een test doen, lijkt me wel verstandig, dan weet je wel waar je aan toe bent. Maar spannend hoor:)

Ik ben er achter gekomen doordat ik eigenlijk gewoon niet meer ongesteld werd. In het ziekenhuis hebben ze onderzoeken gedaan en daar kwam dit uit. De schok was groot, er wordt gezegd dat er vele mogelijkheden zijn om zwanger te worden en ik lees ook dat er genoeg vrouwen zwanger zijn geworden maar bij mij is dit helaas nog niet het geval:(

Laat je het weten als je een test heb gedaan, ik hoop het zooooo voor je:) Ik duim voor je:)

Liefs

7. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    oeii jou verhaal is net de mijne had ook zeer pijnlijke borsten en hoge temp op nod dag getest en zwanger !! Wil je veel succes wensen :D

8. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je wel!! Hoop dat het bij net zo loopt dan bij jou!!:D
    Als ik naar je cyclus kijk, lijkt die mij van ook erg op die van jou.. Dus dat geeft met nog meer hoop..;) (Slaat natuurlijk nergens op, elk lichaam is anders maar het is toch fijn om te horen)..
    Jij ook veel succes met zwangerschap!

9. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Dank je laat het wel eventjes weten als je getest hebtben wel erg benieuwd !! Ben trouwens wel benieuwd naar je ff kaartje kan je hem hier niet opzetten ??

10. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat wil ik wel doen.. Maar weet als ik eerlijk ben niet hoe ik dat moet doen.. Zou je het me uit kunnen leggen??:) Ben hier namelijk nog maar net op het forum, dus moet alles nog een beetje uitvogelen!

11. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    uhmm je moet naar je homepage gaan van ff en dan staat er links onderin het rijtje share this page daar klik je op en je krijgt dan de code. Als je hem in je onderschrift wilt hebben dan ga je hier op ZP naar gebruikersinstellingen en dan handtekening en je kopiert daar de bb code en dan opslaan :)

12. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL

Super, dank je wel! :D Volgens mij is het gelukt!
    Zoals je zult zien heb ik de eerste 2 weken van mijn cyclus niet getempt.. Achteraf is dat ook niet erg geweest omdat mijn eisprong pas op dag 33 is geweest.. De maand ervoor was ik al na 27 dagen ongesteld.. Naja goed, er is geen pijl op te trekken....
    Ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt!

13. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    ooh die ziet er super uit zeker een testje waard !!

14. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie!! Word ik blij van:D
    Heb jij lang getemperatuurd?
    Na hoeveel dagen heb jij een test gedaan, en was hij gelijk positief?? Ik ga één van deze dagen testen, ben zo benieuwd!
    Ik houd je op de hoogte!

15. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ik tempratuurde al erg lang meer dan een jaar . Later bleek ik PCO te hebben wat mijn onregelmatige cyclussen verklaarde. Maar toch vanzelf allemaal weer goed gekomen :D Heb veel aan het tempen gehad. Ik heb getest op dag 14 na ovulatie en die was duidelijk positief!

Bekijk bijlage 126738

16. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw dat is een hele duidelijke test.
    Het is dus uiteindelijk wel spontaan gelukt? Mooi hoor!
    Gaat het goed met de zwangerschap?
    Nou in ieder geval bedankt voor je reactie, ik zal de uitslag hier binnenkort wel even opzetten!

17. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ja spontaan gebeurd :D Alles verloopt tot nu toe goed. Volgende week heb ik weer een echo ben zo benieuwd!! Wens je heel veel succes meid en ben erg benieuwd naar de uitslag ;)

18. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow super hoor! Nou geniet ervan.. Ik zal een berichtje plaatsen als ik een test heb gedaan...

19. felicity1986

2 feb 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL

Och jeetje, dat lijkt me inderdaad rotnieuws om dat te horen te krijgen.. Het positieve is natuurlijk dat er vele mogelijkheden zijn..
    Maar goed ik kan me voorstellen dat je het eerst graag wilt zien. Maar ik denk inderdaad dat ze in het ziekenhuis niet snel zullen zeggen dat er veel mogelijkheden zijn, als ze er aan twijfelen of het zal lukken.. Dus ik denk dat er nog genoeg hoop is. Hoop ook voor jou dat het deze maand raak is! Ik duim ook voor jou!;)

20. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    IK BEN ZO BENIEUWD !!! Je temp is mooi hoor meid zal wel heel raar moeten zijn als jij geen posi test zal krijgen !! Wens je veel succes !!

liefss

Deel Deze Pagina