wat denken jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamavanbo, 25 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    even over hoe ik me voel, mijn buik staat super dik en voelt zwaar aan, af en toe heb ik het zuur, tegen de avond weinig zin om te eten, af en toe ongipijn, rond mijn tepels staan ineens vele meer witte bolletjes, aders zijn mega goed zichtbaar (vriend zei het), borsten zijn wat groter en iet wat gevoelig, ben heeeeeeeeeel moe, soms kan ik weinig verdragen en lijk wel te dromen heel de tijd, kan me moeilijk op iets concentreren.

vooral dat moe zijn valt zo erg op

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ook rommeld en borreld mijn buik erg hard de laatste twee dagen. maakt echt geluid. mijn vriend denkt altijd dat ik honger heb hehe

3. Niet meer actief

Hallo mamavanbo. Het zijn wel symptomen die ik in lijstjes ben tegengekomen van zwangere vrouwen, maar ja...dat wil helaas niet altijd iets zeggen he?. Ook ik heb minder eetlust, voedingswaren waar ik voorheen al bij liep te watertanden doen me nu af en toe zelfs huiveren van afkeer. Dat was gisterenavond wel even lastig toen ik bij mijn ouders ging eten, ik sta bekend als een lekkerbek en iemand die enorm veel kan eten. Moest nu toch wel wat moeite doen om het een en ander te eten, werd al misselijk van de geur van al dat eten.

4. Niet meer actief

Nou het lijken mij tekenen van een zwangerschap! Je weet maar nooit natuurlijk, en voor mezelf zou ik nog niet durven te hopen, maar het zijn wel duidelijke signalen... Toch?

5. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    toen ik net van de pil af was, had ik de eerste weken ook helemaal geen zin meer in bepaalde soorten eten. maar ik weet niet of jij nog aan het ontpillen bent?

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb nog 10 dagen te gaan (jij ook toen je dit schreef zie ik) en ik dacht: zo lang van te voren kun je nog niks voelen..maar misschien wel dan..
    heb nl ook erge last van mn buik, super rommelende /onrustige buik, nu 2 dagen. Pas ook diarree gehad 1 keer.

Ook heb ik redelijk veel baarmoederkrampjes, die beetje lijken op ongi pijn. Verder ben ik ook erg moe maar dat kan ook komen doordat ik nu wat langer in bed blijf liggen..

Ik hoop heel erg dat het wat goeds voor ons betekent!

Liefs

Syl

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik ben al meer den 3jaar van de pil dus daar kan het niet aan liggen

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

klinkt goed, dat was ongeveer waar ik last van had. vooral de moeheid achteraf gezien heel sterk. en die witte bobbeltjes kwamen pas echt rond de 8 weken, blauwe aders had ik altijd al. maar wel minder eetlust en moe zijn en die buik die ineens diker is, door slome darmen./

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dat moe zijn is echt erg aanwezig
    als ik opsta ben ik een uur of twee goed en dan beginnen mijn ogen al weer zwaar te wegen.
    vandaag wat gaan shoppen en ben echt pomp af. mijn ogen vallen toe. voor de rest zijn de kwaaltjes nog altijd aanwezig hihi

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

een dikke anderhalve week voordat ik positief testte was ik al extreem moe. ik wijdde het aan mijn werk achteraf dacht ik owwwww okej
    dus spannend ik duim voor je

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    wat lief van je
    ik hoop het zo

12. Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je... Balen dat je nog ff moet wachten om te testen!

13. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ja dat wachten is een ramp hihi
    maarja zit niets anders op
    ben al blij dat het drukke dagen zijn

14. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hey hey
    hoe is het nou mamavanbo?
    hier nog het zelfde onwijs zere borsten maar denk toch echt wel dat ik ongi ga worden steeds wel vaag die ongi krampen al dus....... maar dan heb ik dus voor het eerst in mijn carriere als menstrueerende vrouw zere borsten gehad echt noooit gevoeld die dingen had ook niet gehoeven voor mij eerlijk gezegt pff als ik s avonds mijn bh uitdoe aaauuww echt pijn nou ja zal na ongi dan wel weer over gaan dus laat dat dan maar snel komen als het toch moet ... liever niet natuurlijk
    weer een verhaaltje waar je niks mee kan he hahahahha
    liefs wiesje

15. Sheila82

Spannend hoor!
    Ik hoop dat het raak is! het klinkt wel goed!
    Ik heb vanaf gisteren weer meer ongi krampjes (niet de hele dag door maar af en toe), soort baarmoeder krampjes.
    Ook nog steeds heel moe...
    Nouja, ik wacht het af..mn borsten doen vanaf gisteren ook meer pijn en zijn gevoeliger..AS vrijdag zit ik een week voor mn nod, ben benieuwd of ik dan meer voel..

liefs

Syl

ik duim voor je

16. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    lekker spannend he sylvia

hier nog altijd hetzelfde, iets minder ongigevoel maar ontzettend moe. ik sta moe op en ga moe slapen, niet normaal.

17. Sheila82

Mijn temp is vanochtend een stuk omhoog gegaan (ik temp dus)naar 37,0 c...
    Morgen zit ik een week voor mn nod.
    Ik heb nog steeds veel baarmoederkrampjes en soms ongi krampjes (baarmoederkrampjes voelen iets anders dan de ongi krampjes)

Heb vanaf gisteren echt veel dorst en dus daarom vaak naar wc.

Het blijft nog een week spannend voor ons!

Liefs

Syl

18. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier gisterenavond en vanmorgen ook nog echt wat krampjes gehad. en harde rugpijn, onderaan de rug. is nu wel beter.
    ben nog steeds heel moe maar het rare is als ik 's avonds in mijn bedje kruip geraak ik niet snel in slaap.
    inderdaad een heeeeel spannende week hihi

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    en stilletjes aan komen we bij DE DAG hihi

ik ben hoe langer hoe meer overtuigd dat het raak is

20. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    mijn borsten doen nu echt pijn, zitten harde schijven in en er komt vocht uit mijn tepels

Deel Deze Pagina