Hoihoi, Hier ook weer even bericht van mij! (komen net terug van gemeentehuis, onze trouwdatum staat vast: 07-07-07! We zijn helemaal blij) Maar ik heb nog steeds vooral vanaf eind van de middag ongi krampen en baarmoederkrampen..al paar keer gehad dat ik even dacht: zou ik nu al ongi worden?maar nog geen bloed verloren gelukkig (nod is dus nu precies over een week) Verder nog steeds wel moe maar denk nog steeds dat dit te maken heeft met het onregelmatige gaan slapen (dan weer vroeg dan weer laat, maar kan ook moeilijk slapen, eergisteren heb ik 3 uur wakker gelegen in bed, had toen ook veel ongi krampjes) Dusja: bij mij zijn het nu vooral de ongi en baarmoeder krampjes... Ik heb bijna geen last van mijn borsten, soms wel tussendoor en dan zijn het vooral mijn tepels. Vorige maand verloor ik best veel vocht (melkachtig) uit mijn borsten maar nu heb ik dit niet. Hoop dat het raak is voor ons allebei natuurlijk, al durf ik eigenlijk niet te geloven dat ik nog zwanger word..na die MK enzo, maarja, ik heb nog net zoveel kans als ieder ander gelukkig Liefs Syl
hey ladies... @wiesje, spannend, over 1 dag kan je al testen! @mamavanbo, alle sympoomtjes nog aanwezig? oeff das wel vervelend dat je borsten nu echt zeer doen zeg! @sylvia, spannend he met al die klachtjes en moeheid! hier nog een met rare verschijnselen, heb echt een ongi gevoel in mijn buik, maar dat kan niet, is te vroeg voor mijn ongi... ook zere tepels en rare borsten, niet pijn maar ik voel ze, heel raar... ben ook wel moe, maar dat komt denk ik door de drukke dagen...
Bianc! dan heb jij ook 5 januari je nod! Toch? Ik heb vandaag nl ook nog 7 dagen te gaan.. Mijn borsten vallen best mee, voel ze eigenlijk zowat niet. Alleen doen mijn tepels dus af en toe beetje pijn. Ook vanavond heb ik weer veel ongi en baarmoederkrampen. Voel me vanaf net ook beetje misselijk, niet helemaal lekker. maar komkt denk ik door de Taco's die we gegeten hebben ofzo. Vandaag veel bezoek gehad, ga zo lekker luieren Liefs Syl
Spannend meiden! De symptomen zijn er wel in ieder geval! Als jullie zwanger zijn...dan is in ieder geval de hcg fabriek al volop bezig! Ik duim voor jullie! Liefs
dank je alice! Zou helemaal super zijn, weer aantal zwangeren erbij! Ik heb nu ook echt weer veel ongi en baarmoeder krampjes, echt alsof ik ongi ga worden! pff, niet normaal! Maar heb geen bloed verloren ofzo, wel redelijk veel afscheiding (reukloos, wittig) En ben echt beetje misselijk zeg, maarja, zoals ik al eerder zei zal dat wel door het eten komen ofzo. Liefs Syl
Goedenavond Ladies, Zag dat een aantal van jullie je NOD op 5 januari hebben. Ik ook! gedeelde smart....(nou ja ;smart! ) Het zat niet helemaal in de planning, maar een ongelukje zit in een klein hoekje Nu hebben mijn man en ik het erover gehad en lijkt het idee om een spruit op de wereld te zetten eigenlijk stiekem toch wel heel leuk! Alhoewel het wishful thinking zou zijn dat het de eerste ook gelijk raak is... Heb de laatste 2 dagen wat last van mijn maag, maar dat kan natuurlijk ook een griepje oid zijn. succes iedereen!
Welkom Joos1!Leuk dat je erbij komt! Ik heb idd ook 5 januari mijn nod...spannend! Nog 6 dagen te gaan... Ik wil gaan proberen om pas te gaan testen als ik overtijd zou zijn...wat wel niet het geval zal zijn.. Nouja, je weet maar nooit! Ik heb misschien wel aantal symptomen die kunnen wijzen op een eventuele zwangerschap maar ik heb zoiets: dat zal wel iets anders zijn.. Toch vind ik het wel spannend hoor, stel dat k wel zwanger zou zijn, zou te mooi zijn! het enigste wat we kunnen doen is afwachten en over een aantal dagen een test doen Liefs Syl
hey ladies! spannend al die 5 jan. nod-ers hahaha! blijf echt van die ongi krampjes houden, ohhhh weet niet meer wat ik ervan moet denken hoor! ik heb mijn nod op 30 dgn berekend, maar kan ook op 29 dgn zijn, is dus 4 of 5 jan... ga morgenochtend wel een testje wagen... de vorige keer teste ik ook 3 dagen voor mijn nod.... spanned allemaal he! hoop zoooooooo dat wij naar de september mama's mogen gaan! ik duim met jullie mee meiden! we willen veel positive testen zien begin jan. 2007! wat een mooi begin van het jaar zou dat zijn he ladies! knuf van bianca
Hey goedemorgen Sylvia en Bianc, weten jullie wat het erge is ? Bij elk pijntje, krampje etc denk ik nu......zou ik zwanger zijn? Terwijl ik anders er niet eens over na zou denken! We kunnen idd niet meer doen dan braaf wachten. Vanmorgen een halve zak paprika chips als ontbijt genomen, zou dat een teken zijn? (oh, nee dat doe ik wel vaker haha)
hahahahaa die joos1 met d'r " gezonde eetlust als ontbijt" whahaah wel errug lekker trouwens hihih ik ga idd ook bij elk steekje en borreltje denken, ohhh mischien heeft mijn mannetje wel raak geschoten, ohhhh wat zou dat leuk geweldig super fantastisch zijn hihihihi maar dan gelijk denk ik er achteraan, " bianc, maak je zelf niet gek, je bent al gek genoeg en nog gekker is echt niet nodig" maar dat lijf he... pfff wilde dat ik een luikje in mijn buik had en dat ik ff kon spieken wat daar allemaal gebeurde!
hey dames, Ik meng me er ook even in. heb net jullie verhaal gelezen en het is zo herkenbaar. Morgen (volgens banner vandaag) moet ik ongi worden en heb sinds een paar dagen ook een raar gevoel in m'n buik. Maar chips als ontbijt eten ? nee dat niet! ha ha moest er wel om lachen toen ik het las. In ieder gval heel veel succes met wachten en ik hoop voor ons op goed nieuws! Groetjes Marie
hey marie26, ohhhhhhhhhhhhh wat spannend! hoop op een mooie positive test met 2 dikke vette strepen erop! en ohhh wat ga jij mooi het nieuwe jaar in dan! veel succes meis! ( dat je het kan volhouden om nog niet te testen joh! ik had al lang over dat stokkie heen gepiest haha
Ben niet dik, maar eet als een varken!haha Wel een voordeel ALS ik zwanger ben, dan heb ik een excuus voor mijn bizarre schranspartijen in de ochtend. ' s nachts opstaan om een reuzemergijp op te eten mmmmmmm
hahaha ja daar heb ik wel een houtje van, s'nachts wakker worden en dan naar die koekjes kast te gaan, liefst dan lekker chocolade eten, jammie!
Alice, dank je wel, wij zijn ook erg blij met die trouwdatum hihi, chips als ontbijt, heb ik ook wel eens gedaan moet ik eerlijk toegeven haha Reuzemergpijp, heeeeerlijk!jammieee!Ik heb dat ook met roze koeken, zooo lekker! De krampjes heb ik nog steeds s avonds, vanochtend had ik ook weer even best erge baarmoederkrampjes. Ook veeeel afscheiding. Vind het wel een gezellig topic hier! Met zn allen op naar de nod Liefs Syl
heb je wel eens roze koeken met slagroom geprobeert ? errug lekker! heb soms wel eens krampjes, maar niet echt superpijnlijk. ik voel het zegmaar in de verte (of komt dat toch door mijn ranzige eetgewoonten ?) afscheiding was een paar dagen heeeel erg, nu weer weinig. inderdaad gezellig forum! als we allemaal onze NOD hebben moeten we eigenlijk tegelijkertijd testen! Vrouwen die hun NOD op 4/5 januari hebben verenigt u !
ja idd! Super gezellig! Uhm, roze koeken met slagroom, nee, dat heb ik nog niet geprobeerd, maar dat ga ik binnenkort eens doen, bedankt voor de tip Mijn borsten zijn trouwens super zacht en veel voller, heel apart. Maar pijnlijk niet. Pfff...owrdt wel beetje gek van dat wachten, erg he! Wel heel leuk dat er veel zijn hier die rond 4 a 5 januari nod hebben... Liefs Syl
hallo dames onze NOD komt dichter en dichter he. ik moet mij hier al behoorlijk inhouden om niet te gaan testen al. vandaag heel veel ongikrampjes of baarmoederkrampen ik weet het verschil zo niet. maar het is heel duidelijk aanwezig, net zoals mijn borsten jeetje mina. dus nog even geduld he
Spannend spannend spannend! Ik ben net in bad geweest (lekker lang in huispak gezeten vandaag, hihi) nadat ik er een tijdje uit was kreeg ik het heel warm en werd ik misselijk (had ik gisterenavond ook al) en duizelig... nu nog steeds misselijk, bleh! Ook net toen ik in bad zat ongi krampjes.. Ik ben zoo ongeduldig! Liefs Syl