Hoi, hoi, Ik hoop dat iemand iets kan zeggen over mijn temperatuurlijst. dag 1 36,8 dag 7 36,8 dag 8 36,6 9 36,4 10 36,5 12 36,5 13 36,3 14 36,4 15 36,4 16 36,4 17 36,3 18 36,3 19 36,2 20 36,4 volgens ff eisprong 21 36,5 22 36,4 23 36,5 24 36,5 25 36,5 26 36,6 27 36,5 28 36,8 Ik sta een beetje vreemd te kijken van de temperatuur van vanmorgen, alhoewel ik wel vond dat de stijging na dag 20 (de eisprong volgens ff) zeer minimaal was. Zou ik later de eisprong hebben gehad of kan een tweede temp. stijging zo groot zijn? (0,3) Is er iemand die dit herkent of er een idee bij heeft? Groetjes Druppie
Ik vind de temp van vandaag pas echt hoger. Op basis daarvan zou je ei-sprong gisteren zijn geweest,maar dan moet je temp nu wel zo blijven en nog wat stijgen. Maar je basale temp is ook wel laag, welke temp.methode gebruik je? Hoe is verder je (vruchtbare) afscheiding? kan je daar nog wat aan afleiden? Hoe lang is je gemiddelde cyclus en eisprong?
Hoi Babbel, Vorige cyclussen zeggen niet zoveel, ik heb pcos en voorheen cyclussen van 3 maanden. Ik ben nu afgevallen en mijn vorige cyclus was 43 dagen. Dat is ook een van de redenen dat ik temp om te kijken of deze cyclus nu verbeterd en of ik een eisprong heb. Volgens mijn lichaamssignalen zou ik inderdaad de 20ste de eisprong gehad hebben, maar dit is niet altijd even duidelijk omdat door de pcos mijn lichaam vaker wat signalen geeft die uiteindelijk niet kloppen.
Oh, dat maakt het idd er niet makkelijker op. Wel knap van je dat je bent afgevallen! Helaas zit er dan niets anders op dan af te wachten. met een cyclus van 43dg zou nu dag 27 als eisprong niet zo raar zijn.
Nee, inderdaad, daar heb je gelijk in Babbel dat dag 27 dan niet zo gek zou zijn. Ben benieuwd wat de temperatuur nu gaat doen. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit als de eisprong wat later is, het is in ieder geval dan al beter dan drie maanden. Dank je wel voor je reacties. Groetjes Druppie
ik vind het lastig hoor. je temp is op dag 20 wel iets omhoog gegaan maar niet veel invergelijking met de dagen ervoor. Die van dag 27 lijkt duidelijker maar ik zou nog even doorgaan met tempen als het hoog blijft dan denk ik dat dat het geweest moet zijn. VOrige maand had ik ook weer eens een lange ronde een ff heeft wel 3 keer mijn ei aangepast en toen mijn ronde op het eind kwam heeft hij mijn ei er maar helemaal uit gehaald voor het gemak. Ga niet teveel op ff af want die ronde heb ik zeker een ei gehad op dag 25. ik ben nieuwsgierig wat het gaat worden
dag 29 36,8 dag 30 36,7 En ff heeft inderdaad mijn ei verzet, .... nou moet ik wel erg lang wachten om te testen. Maar zo'n duidelijke stijging vind ik wel superfijn, geeft me het idee dat het ook een goede eisprong was. Misschien weet iemand van jullie wel of een duidelijke stijging ook duid op hoog progesteron, dus een goede eisprong? Groetjes en dank jullie wel voor de reacties
ik heb geen idee hoe dat zit. het zou natuurlijk ook aan het weer kunnen liggen het is wel heel erg warm. Ik hoop dat je wachten beloont woord.