Hoi meiden... Ik heb al een week last van plopjes in me buik en steekjes.... Opzich dacht ik van ja...het zou wel eens zo kunnen zijn... Nu vannacht toen ik naar bed ging deed het wel heel veel pijn...ik bleef maar draaien in bed..... toen ik net opstond ging het wel maar na tien minuten begon het weer..... Ongelovelijke krampen en steken maar geen bloedverlies... Wie herkent dit? Ben ik toch zwanger? Gaat het mis? please help!!!
Wat ontzettend naar, ik weet niet of je zwanger bent maar ik zou wel nog even een testje er tegen aan gooien.
Cycy, als ik jou was zou ik indd ook snel een test doen. Ik heb ook last gehad van vreselijke krampen, deze heb ik nog steeds maar wel minder vaak nu. En ik ben wel zwanger. Ik wist zeker dat ik ongesteld ging worden op rond mijn NOD vanwege de erge menstruatiekrampen. Maar deze krampen bleken dus een andere reden te hebben Uiteraard hoop ik dat het goed blijft gaan ondanks de krampen maar denk dus wel dat het voor jou de moeite waard is om een test te doen. Heel veel succes!! Ik hoop voor je op een positieve test
hoi, ik zit nu op 6dpo en gisteravond had ik ook best wel buikpijn. vannacht is dat alleen maar erger geworden. ik werd er gewoon wakker van. ik had het ook vreselijk koud, al een paar nachten maar nu wel heel erg. en hónger vannacht!! de laatste dagen vanaf mijn eisprong was mijn temp. mooi 37.1. maar vanochtend was hij 37.2. ik denk zelf dat er een innesteling gaande is, maar ik weet niet hoe lang zoiets duurt. ik heb ook (nog) geen bloeding. je lijf is natuurlijk wel heel hard aan het werk op zo'n moment dus dat zal wel een hoop verklaren denk ik. ik hoop voor je dat je zwanger bent! ik zou gauw een test doen! laat je het hier weten? heel benieuwd!!
Ja, meid, ik heb ook 2 nachten achter elkaar enorme krampen gehad. Maar ik was toen 5 weken zwanger. Het voelde net of je heel zwaar ongesteld ging worden. Achteraf bleken dat mijn darmen te zijn. Die waren aan het plaats maken omdat je baarmoeder wat begint te groeien. Dus ik zou er maar een testje tegenaan gaan gooien als ik jou was.
Jah ik zit nu in de trein onderweg naar huis met een tas vol met testen op mijn werk was het gewoon niet uit te houden! Als de test positief is... Dan hoef ik volgens jullie dus niet naar de dokter vanwege de krampen? Ben zo bang dat ik zwanger ben en dat het mis gaat vanwege de krampen! Nu heb ik er nog steeds last van! Maar bedankt voor jullie reacties! Ik laat jullie weten wat de testen laten zien!
ja meid veel krampen en misschien bloedverlies dan zou ik echt serieus gaan denken dat het fout gaat... Zolang er nog geen bloeverlies is hoeft er niks te zijn. Test je nu positief dan zou ik wel contact opnemen met een vk hierover. succes!!
Negatief getest met vroege predictortest.... Zou het nog kunnen? Ik heb nog steeds last van krampen! Ik snap er nu helemaal niks meer van!
ik weet het niet meid... zolang jij niet ongi wordt is er nog kans! Het kan net zo goed zijn dat nu pas je eitje inesteld dat je dat voelt... Maar ga er maar vanuit dat je ongi eraan zit te komen...voor jezelf dan valt het niet zo tegen straks... Predictor zou ik persoonlijk niet meer kopen die geeft vaak vals positief aan.