Lichtroze verlies bij afvegen op dag 16 van cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaysa, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.
    Ik verwacht pas over 1,5 week mijn menstruatie (ofja liever niet natuurlijk) wij zijn nu 9 maanden bezig voor ons eerste kindje! Zonder resultaat tot nu toe. Mijn cyclus is pas na 7 maanden weer 28 dagen dus goed! Daarvoor was mn cyclus heel erg kort. Slechts 18 à 20 dagen. Ik ga dus nu gewoon uit dat het weer goed is dus 28 dagen. Alleen sinds vanmorgen heb ik lichtroze bloedverlies met afvegen. Verder helemaal niets ik keek er zo raar tegenaan want ik was er helemaal niet mee bezig dat ik al ongi moest worden ofzo. Dit lichtroze kan dit ook een innesteling zijn? Hopelijk weten jullie meer en kunnen jullie me een beetje op weghelpen
    Liefs, Jaysa

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,

Ik heb dat ook vaak. Zo vanaf mijn eisprong, alleen bij afvegen. Ik heb ook heel vaak gedacht dat het inesteling kon zijn of misschien een teken van iets, maar tot nu toe elke maand weer ongi... het zegt denk ik niet zoveel. Ik had het vroeger nooit en nu bijna elke maand wel.

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik wil je niet te veel hoop geven natuurlijk, maar ik heb dit normaal gepsproken alleen op de dag van mn ongi s'morgends of bij een innesteling, dus het kan natuurlijk wel een innesteling zijn.. Ik hoop natuurlijk voor je dat het om een innesteling gaat!

4. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mijn berekening zou vandaag ook precies mijn innestel dag zijn! Hoop dat het raak is! 9 maanden voelt al zo lang! Hoop niet dat er van alles mis is dat het zolang duurt :( x

5. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Kan inderdaad van alles zijn. Ik duim voor je dat het een innestelig is geweest!! Nog even geduld.

Deel Deze Pagina