Hallo ervaren dames, Het temperaturen gaat mij steeds beter af. Alleen deze maand is het net een berg die omhoog en omlaag gaat. Vandaag was mijn temperatuur 36,0 Als ik vandaag wel 36,4 dan zou FF aangeven dat hij zaterdag vermoedelijk zijn geweest. Toevallig heb ik deze maand ook ovu testen erbij gebruikt maar ze zijn niet heel erg duidelijk. Je zou haast zeggen dat die van vanavond weer duidelijker word. Nu snap ik er helemaal niks meer van wanneer mijn ei nou echt is geweest. Of zouden we gewoon nog verder moeten klussen. Just in case. Dank voor je reactie. Groetjes Yvonne
Ik zou zeggen dat je ei nog niet is geweest.. je T streep moet echt net zo donker of donkerder zijn dan de C streep op de foto zijn ze allemaal lichter maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen
Ik zie dat je alle dgn een positieve ovutest hebt aangegeven in ff maar die zou ik weghalen hoor, want de testen op de foto zijn helaas nog niet positief! Hopelijk heb je snel een mooie positieve ovutest en 2 wkn later een positieve zw. test!
De testen mogen wel niet positief zijn maar ff geeft wel aan dat die zaterdag is geweest. Nu snap ik het niet meer Groetjes Yvonne
Herkenbaar, had ik deze maand ook. Obv je temperatuur vult FF de dag van je ei in. Maar FF kan dit later ook weer zelf aanpassen. Uiteindelijk heeft FF na een aantal dagen weer mijn datum van mijn ei verschoven, ook weer obv mijn temperatuur. Zelf had ik laat mijn ei, dus laat een positieve ovutest. Waardoor FF weer tot een andere conclusie kwam voor mijn ei in combi met mijn temperatuurgegevens. Dus ik zou voor de zekerheid gewoon door blijven klussen . Als ik naar je foto's kijk, denk ik ook dat je nog geen positieve ovutest hebt gehad.