Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tortura, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrs B

mrs B Actief lid

5 jun 2010
    176
    3
    18
    Vrouw
    secretaresse
    Noord Brabant
    Beste Tortura,

Wat moet dit een moeilijke situatie voor je zijn, heel veel sterkte!
    Hoop dat je dinsdag wat duidelijkheid krijgt!

2. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Tortura, ik wil je even heel veel sterkte wensen!

3. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ben het eens met Merah. Gewoon eerlijk zijn tegen de gyn, die zal er wel uitsluitsel over kunnen geven. Ze kunnen vast aan de rest van de ontwikkeling zien hoe ver het kindje is, misschien longrijping en dat soort dingen.

Sterkte!

4. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel.. echt lief!!!
    ik heb vandaag peetoom van mn kindje gesproken en hem alles verteld.. want ja had hem dit nog niet verteld waar ik echt mee zat.. en ik wacht eerst af tot dinsdag.
    En zodra ik meer weet van hoe of wat dan vertel ik het me ex ik kan het er nu nog niet bij hebben want ik weet zeker dat hij hard tekeer gaat en misschien begrijpelijk ook.. maar dat kan ik er nu niet bij hebben.. dus ik ga nu eerst voor het kindje dat is mn 1e prioriteit.. en dan ff mn ballen bij elkaar schrapen.. Maar eerst ff dinsdag naar de gyn

5. Female

Female Niet meer actief

Je zegt nu 31 weken te zijn.
    Ik ben vandaag 30+2 en bevruchting is ergens rond 29, 30 of 31 jan. geweest.

Jij bent 5 dagen verder dus is precies hetzelfde verhaal toch.

Tuurlijk kan er wat verschil inzitten maar het kan volgens mij NOOIT van half dec. zijn...

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hey meis, ik moest gisteren echt slapen.
    Maar goed dat je dinsdag naar de gyn kan en dan zal je echt meer duidelijk worden.

Geniet wel van je kindje en je zwangerschap meis. Hoe dan ook, het is jouw kindje.

7. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee,
    haha maakt niet uit joh :D..
    ja ik leg hem alles voor met alles en dan kijken waar hij mee komt..
    ik ga nu ook slapen heb mega rugpijn en heb vannacht heel slecht geslapen..
    ik probeer er van te genieten:)
    alvast trustennn xxx

8. 078mama

078mama Niet meer actief

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hoe is het gegaan vandaag?

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wat zei de gyn meis?

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Alles goed met je meid?

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik wil in ieder geval zeggen dat ik met je mee leef.

Als ik zo terug reken dan moet ik eerlijk gezegt ook bekennen dat ik denk dat het van februari is.

Ik hoop dat het vandaag mee is gevallen bij de gyn.

Sterkte en ik hoop dat je eruit komt.
    Je kan meer dan dat je denkt.
    Knuffie.

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Zo meid wat een verhaal! Sterkte zeg...

14. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouuu die gyn mag van mij wat klapjes krijgen..
    haha hij dacht eerst ook aan februari maar mn cyclus is tussen de 46 en 3 maand dus je hebt niks aan die rekenmachine die voor 28dagen cyclus is.. dus hij kwam er niet uit zegt hij zonder naar mn papieren te kijken en echo's dat hij paar weken eraf trekt..dus ik helemaal in de war daaro..ik zo maar ik kan echt niet zoveel korter zijn ik ken mn lichaam.. dus ik later naar de VK had die dag ook een afspraak daar dus ik alles verteld..toen had ze alles bekeken en ik kon echt niet korter zijn en hij kon niet paar weken eraf trekken zonder gecontroleerd te hebben..mijn baarmoeder is 33 cm..1/2NX dus mn vk zei ook dat kan niet dat je zoveel korter bent.. en vandaag had ik echo, heb ik om de 2 weken ofzo omdat ze mn termijn niet zeker weten. en die vrouw zei ook het kan zijn dat je kindje van december is.. en dat het klein is en een groeiachterstand heeft maar alle kleintjes worden groot en zolang ik niks raars zie op de echo en hij gewoon blijft groeien is alles goed.. en de 1e echo die mn termijn heeft aangegeven is ook niet meer 100% omdat ze dat meestal tussen 10-12 weken doen.. en mn kindje nu groeit zoals t moet groeien..maar die gyn heeft t die dag alleen maar erger gemaakt..zonder dingen te zien van de dokter zegt hij dat ik begin februari bloed heb geprikt wat dus niet zo was maarja anders kwam hij ook niet klaar in zn verhaaltje.. en dan kwam hij ook nog met de klachten die ik in januari had dat dat geen kwaaltjes waren.. nja ik denk dat ik mn lichaam t beste ken..
    ik typ alles door elkaar volgens mij..en jaa mn vk zei ook elke vrouw heeft een andere zwangerschap heeft een groot of een klein kind en vandaag sprak ik iemand die precies t zelfde had met de testen dat alles negatief was tot haar 25e week.. dus ja ik ga me er verder ook niet bij stressen ik denk nja ik weet gwn zeker dat ik mn gevoel af ga zoals mn fam elke keer zei.. ik weet dat mn ex als kind heel klein was dat had zijn moeder me ooit verteld en tis allemaal genetisch bepaald werd me vandaag gezegt.. dus ik laat me de kop niet meer gek maken door die mensen :p haa mn zoontje groeit goed en zou hij een achterstand hebbe, hij wordt ook groot! dat had de vrouw van de echo me verteld.
    ik blijf gewoon positief denken.. en ik ga er gewoon voor:D

15. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens sorrrry dat ik zo laat reageer..
    had me boeken gehaald uit de bieb over de zaadjes en hoe het in zn werk kan gaan daar beneden:D dus ff flink gelezen..
    en lig een beetje plat nu heb de zenuwen benenden verkneld en alles helemaal dik aan 1 kant..

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ok meis, nou spannend blijft het dus wel.
    Ik moet wel zeggen dat ik het heel raar vindt dat de gyn niet gekeken heeft...

Wat gaan ze nu doen met je bevallingsdatum dan? en ga je in het zh bevallen?

17. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat vonden ik en mn familie en de vk ook.. ik dacht echt en heb ik ook doorgegeven bij de vk ik word neit serieus genomen:S
    want ik moest mn echo's meenemen maar heeft hij niet eens naar gevraagd..
    kon net zo goed lekker uitslapen en ik daar voor niks half 9 in t ziekenhuis..
    ja ze houden die datum gewoon aan omdat ze niks meer kunnen.. ik heb nooit die termijnecho gehad.. en ja als hij eerder komt dan komt hij eerder.. verassing dus

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Weet niet zo goed wat ik zeggen moet... Eigenlijk weet je dus nog steeds niets.
    Dus of je kindje is gewoon klein (en je moet binnen nu en 4 weken bevallen) of je bent misschien toch korter zwanger dan gedacht... Blijft vaag. Een beetje gyn had er toch iets meer tijd in moeten steken (mijn mening) en zou dan echt wel het verschil moeten zien tussen een kindje van december en een kindje van februari...
    Hoop dat de bevalling duidelijkheid geeft (wellicht aan de huidskleur) of dat je anders een DNa-test kunt laten doen.
    Sterkte!!!

19. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hoi! Ik ben gisteren nog bij de verloskundige geweest en heb dezelfde gegevens als jij. 33 cm en 1/2 nx. Ik ben vandaag 33 weken zwanger en mijn uitgerekende datum is 6 oktober. Wanneer zou jij nu uitgerekend zijn dan???
    Mijn laatste ongesteldheid was 31 december en de eisprong en bevruchting rond de 13e van januari. Miss heb je hier wat aan ter vergelijking! Jouw datum van bevruchting moet ergens in de buurt van die van mij liggen neem ik aan!

Liefs,

20. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ik wil je even sterkte wensen gelukkig ben je nu weer positiever!!!!
    het belangrijkste is dat jij nu goed voor je zelf en het kindje zorgt hoe lastig de situatie ook is!!!
    hou je rustig en ik denk dat je er toch niet achter gaat komen eer het kindje er is!!!
    succes

Deel Deze Pagina