Ik zie wel een heel licht streepje. Heb dat ook weleens gehad met die testen en was toen niet zwanger of misschien is het dan verkeerd gegaan, dat weet je nooit. hoop het voor jou dat het positief is!
Op de foto is het moeilijk te zien, maar in het echt zie ik echt een tweede streep. Hij is alleen dunner en lichter.. nog nooit gehad. Ben gaan testen omdat ik vandaag ineens 2 positieve ovu testen had..
Ik zie wel een licht streepje (en een heel bruin been ) Normaal is dit een goed teken bij de kruidvat testen maar aangezien er een productie fout is geweest ben ik nu wat huiverig voor lichtje streepjes! Ik zou over 2 dagen nog eens testen, dan moet hij donkerder zijn.. Succes en ik hoop op goed nieuws!!
ik zie ook een 2e lichte streep. Mijn 1e test was ook zo licht, als ik jou was, dan zou ik er maandag nog 1tje doen, dan moet hij wel iets donkerder zijn!
Ik zie ook wel wat...spannend..Over een dag of 2 weer proberen ( en ons het natuurlijk laten weten he )
nou ik zie wel een licht streepje, haha wat gek dat er ook mensen zijn die het niet zien... het is niet heel duidelijk maar zag hem toch wel vrij snel Hij is natuurlijk wel heel licht nog dus zou morgen over overmorgen even nog een keer testen
Ik zie m ook hoor! Die van mij begonnen ook zo er werden met de dag een stukje donkerder. Succes ermee, ik duim voor je!
ik zie best makkelijk een tweede streep! Je hebt alleen net die schaduw eroverheen lopen...even nieuwe foto maken anders
Thanks meiden. Op de foto zie je haast niets, in het echt zie je wel een duidelijke streep, maar wel d unner en lichter. Dit was midden op de dag. Morgen met ochtendurine proberen. Heb hele onregelmatige cyclus dus wanneer mijn NOD is geen idee. Zoooo spannend!!!!