clearblue testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by knuffeltje, Aug 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

Apr 12, 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Hoi,

Wie test er met een clearblue test met aflees scherm zwanger/niet zwanger.

Ik heb er een gebruikt en die geeft aan niet zwanger, nu haal ik de strip eruit en die geeft 2 streepjes, het controle streepje en een ander licht streepje. Hoe moet ik die lezen? Weet iemand het?
    Ik heb een week eerder wel een positieve test gehad van etos eigen merk, maar het streepje verdween weer na aan half uur.

Ik hoor graag wat jullie ervan denken?

Groetjes Mathilda

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    de binnenstrip van deze test mag absoluut niet afgelezen worden. deze geeft namelijk bijna altijd 2 strepen ook bij niet zwangere.

helaas betekent het dus niets.

3. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

Apr 12, 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Hoi,

Bedankt dat wilde ik even weten.

Groetjes

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Zoals al werd gezegd, betekent het niet heel veel. Zelf heb ik deze test ook gebruikt, bij mij gaf hij 'zwanger' en bij het eruit halen van de strip zag ik echt twee knal blauwe lijnen. Als je vorige week echt een positieve test hebt gehad, had ik ook nu wel een andere uitslag verwacht. Hoeveel na NOD zit je?

5. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

Apr 12, 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Geen idee, ik heb niet vaak een eisprong. Mijn vorige zwangerschap was bijna 7 jaar geleden en dat was ook al een wonder.
    Ik ben net als de vorige keer misselijk en grotere borsten. Doordat de vorige test wel positief was, hoopte ik dat het ook echt week raak was. Weer een wondertje waar wij al weer een paar jaar op zitten te hopen.

De artsen willen niets voor ons doen, omdat ik volgens hun te zwaar ben en eerst moet afvallen.

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Oh, dat lijkt me heel lastig! Overgewicht kan inderdaad wel ene negatieve invloed hebben op je vruchtbaarheid, jammer dat ze ook zo stellig zijn dat de artsen pas iets voor je willen doen als je wat gewicht verliest. Nou weet ik niet hoe sterk de kinderwens is, maar is afvallen geen optie?

Als ongie weg blijft zou ik over een week nog eens een test doen, mocht dat een twijfeltest zijn, kan je langs de huisarts om te vragen voor een bloedtest....

7. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

Apr 12, 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Dat is zo, maar via een arts is het niet vergoed via het ziekenfonds hoorde ik laatst.

Afvallen ben ik al mee bezig alleen daar komt mijn eisprong niet mee terug, is al bewezen door een arts via een bloedtest.

Ik heb ook last van steken onderin de buik en weet niet waar het van komt. We zullen wel zien, doe maandagochtend nog een test met ochtendurine en dan zullen we wel zien.
    Moeilijk om te wachten.

8. moonique23

Sep 4, 2011
    76
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Hallo
    ik heb die test net ook gedaan de de eerste keer zegt die Zwanger heb ik 1 blauwe streep 2 de keer zegt die niet zwanger en heb ik ook 1 blauwe streep wat ben nu dan wel of niet zwanger

Share This Page