Ik heb mijn echo niet meegekregen maar ik heb een exacte zoals de mijne gevonden. Wat denken jullie? Ik ben waarschijnlijk nu 3,5 a 4 weken zwanger. Heb op 11 augustus een "miskraam" gehad aldus het ziekenhuis. 22 augustus een controle echo gehad baarmoeder was leeg wel verdikt slijmvlies. en ik heb testen na de "miskraam" gedaan deze waren wit en vlak na de 22 augustus echo weer positief. hcg is gestegen van: 48 naar 150 naar 380 naar nu vandaag 994... ik moet vrijdag weer terug. Let me know wat jullie denken!
tja ik heb geen ervaring met de echo op deze foto maar uit je verhaal lijkt het mij dat je gewoon opnieuw zwanger bent na je mk! veel succes in ieder geval!
Ik denk ook zwanger! De echo doet me denken aan de eerste echo die ik heb gehad toen ik achteraf 3,5 week zwanger bleek te zijn. Er was behalve verdikt baarmoederslijmvlies en een vaag zwart rondje wat een kindje zou kunnen zijn niks te zien. En ik heb vandaag net een prachtige 20 weken echo gehad Dus, zeker zolang je positief test, ga ik jou gewoon feliciteren!!
Thanks! allemaal! Zwanger ben ik inderdaad zeker. Alleen in het ziekenhuis lopen ze me bang te maken met een bbz omdat ze niets zien en als ze a.s. vrijdag nog niets zien dan zou ik een operatie moeten laproscopisch om te kijken ofso.. ik vind het wel heel erg "ver" gaan. Hcg stijgt super en deze 2 rondjes die op mijn eigen echo ook goed te zien zijn zeggen mij dat het gewoon in mijn baarmoeder zit maar ze doen erg vaag... Als ik verder op inet rond kijken deze rondjes dat die uitgroeien tot een tweeling :X?