Ik heb mijn echo niet meegekregen maar ik heb een exacte zoals de mijne gevonden. Wat denken jullie? Ik ben waarschijnlijk nu 3,5 a 4 weken zwanger. Heb op 11 augustus een "miskraam" gehad aldus het ziekenhuis. 22 augustus een controle echo gehad baarmoeder was leeg wel verdikt slijmvlies. en ik heb testen na de "miskraam" gedaan deze waren wit en vlak na de 22 augustus echo weer positief. hcg is gestegen van: 48 naar 150 naar 380 naar nu vandaag 994... ik moet vrijdag weer terug. Let me know wat jullie denken!
tja ik heb geen ervaring met de echo op deze foto maar uit je verhaal lijkt het mij dat je gewoon opnieuw zwanger bent na je mk! veel succes in ieder geval!
Ik denk ook zwanger! De echo doet me denken aan de eerste echo die ik heb gehad toen ik achteraf 3,5 week zwanger bleek te zijn. Er was behalve verdikt baarmoederslijmvlies en een vaag zwart rondje wat een kindje zou kunnen zijn niks te zien. En ik heb vandaag net een prachtige 20 weken echo gehad Dus, zeker zolang je positief test, ga ik jou gewoon feliciteren!!
Thanks! allemaal! Zwanger ben ik inderdaad zeker. Alleen in het ziekenhuis lopen ze me bang te maken met een bbz omdat ze niets zien en als ze a.s. vrijdag nog niets zien dan zou ik een operatie moeten laproscopisch om te kijken ofso.. ik vind het wel heel erg "ver" gaan. Hcg stijgt super en deze 2 rondjes die op mijn eigen echo ook goed te zien zijn zeggen mij dat het gewoon in mijn baarmoeder zit maar ze doen erg vaag... Als ik verder op inet rond kijken deze rondjes dat die uitgroeien tot een tweeling :X?
Zo een stukje nieuws van deze kant. Heb ook mijn eigen echo mee gekregen. Er zijn 2 duidelijke vruchtzakjes te zien 1 van 3 mm en 1 van 5 mm. Der is nog een 3de die hier heel klein te zien is maar op de andere echo's in het ziekenhuis issie iets duidelijker en ronder. Het eerste rondje hadden wij vorige week woensdag voor het eerst gezien. Het tweede rondje was er zaterdag nacht bij gekomen en het 3 rondje woensdag al een klein beetje. Gisteren hebben we deze echo gehad. En de rondjes groeien. Ze wilde er nog niet teveel over kwijt maar gaf wel aan dat er 2 vruchtzakjes waren en eventueel een 3de..... we vinden het erg spannend. Wat is jullie mening? 1, 2 of 3? Overigens heb ik geen vruchtbaarheidsbehandeling gehad en is dit spontaan gekomen na een miskraam op 11 augustus j.l. Het is nu wachten geblazen op de hartslagjes en de wurmpjes/garnaaltjes!!! A.s. Vrijdag moeten we terug komen. p.s. mijn hcg was nu 2694. (vanaf vorige week woensdag) (Vorige week woensdag: 48 - 150 -380 - 994 en nu 2694)
wow! ja er zijn inderdaad 3 vruchtzakjes te zien! spannend of ze ook allemaal doorgroeien... ik ga duimen voor je!
Ik acht de kans op een drieling zonder behandeling erg klein. Er zijn ook andere redenen voor 'zwarte vlekjes' zo vroeg in de zwangerschap. Ik had dit ook. Bleken kleine beetjes vocht te zijn in de baarmoeder. Ik schrok er wel van toen ik dat hoorde, maar de gyn zei dat dit wel vaker voorkomt. Ben zelf iets minder enthousiast (itt een stel andere reacties op je verhaal), mocht het toch een drieling zijn. Meerling-zwangerschappen lijken idyllisch, maar brengen vaak (ernstige) complicaties met zich mee. Hoop dus dat het er gewoon 1 of 2 zijn voor je... Spannend hoor!!!
ik zie inderdaad ook 3 zwarte rondjes! Maar inderdaad net als merah al zegt, een meerlingzwangerschap brengt behoorlijk wat risico's, ook voor de moeder, met zich mee! Maar goed, je zal de eerste niet zijn die een gezonde drieling ter wereld zal brengen dus ook dát kan goed komen! Ik wil je natuurlijk niet nog meer stress aanpraten... Maar zwanger ben je volgens mij wel heel erg, dus gefeliciteerd en hopen dat alles goed mag gaan!
Wow in elk geval van harte met je zwangerschap!!! Ben erg benieuwd hoeveel het er zijn. Die 2 onderste zien er sowieso duidelijk wel uit als vruchtzakjes... Rustig aan en hou ons vooral op de hoogte! Edit; hoe dan ook, je zult sowieso goed begeleid worden meis... Tuurlijk is het ff schrikken maar je wordt straks echt goed in de gaten gehouden etc!
Hey allemaal! Thanks voor jullie reacties! Dat zwarte vlekje wat voor "nummer 3" door zou moeten gaan zo groot waren de andere rondjes ook (de eerste was vorige week zaterdag zo groot en het 2de rondje was afgelopen woensdag zo groot en vrijdag zagen we het begin van het derde rondje zoals hier op de echo) Ik sta zwaar onder controle omdat ze dachten dat het allemaal verkeerd zat. Miskraam en binnen 1 a 1,5 week weer zwanger. dat kon niet volgens hun dus waren ze bang voor bbz. Totdat ze dit zagen hahaha.. Ik weet dat er uiteraard meer risico aan vast zit, hoe meer het er worden hoe meer risico. Gelukkig houden ze me inderdaad nu al tip top in de gaten. We hopen op 2, maar zijn het er 3 dan is het zo. En dan gaan we der gewoon helemaal voor en zullen we zien waar het schip strand. En dan is het allemaal spontaan gebeurd. Zou wel heel erg tof zijn. Maar liever 2 alleen heb je het niet voor het zeggen hé hahahaha.. Vrijdag is de spannende dag dan weten we meer! en jullie uiteraard ook.
Ik weet net een week dat ik zwanger ben van een tweeling, ik ga je even volgen want ik ben erg benieuwd!