Oh wow, dat is inderdaad heel herkenbaar.... wat jij verteld alleen bij mij hebben ze nooit die laproscopie gedaan wat ze wel wilde doen... waar ik niet mee instemde, maar wij snapper er zoiezo helemaal niets meer van.. was die van jouw dan voor de 10weken ook zo "misvormd" of "raar" als die van mij ik snap er niets meer van... ik had 3 vruchtzakjes waarvan er 1 heel snel weer verdwenen, de 2de groeide langzaam mee, de derde wel met dooierzakje en die was stuk groter. Mijn vruchtzak is nu ook gewoon huge! ...
nou de echo gehad vanochtend nu even tijd om het hier te vertellen. Ik had in het ziekenhuis mijn grote vriendin (Sarcastisch bedoeld)....! Die ging even kijken, wilde niet verder kijken dan der neus lang is, vond er 1tje en daar focuste ze zich op en that was that, toen ik vroeg of ze wilde kijken naar een tweede zei ze: Waarom denk je dat je er 2 hebt, ik het echo verhaal uitgelegd en toen kreeg ik doodleuk daar heeft zij helemaal geen verstand van.. die praktijken zouden ze moeten sluiten... ze wilde ook niet naar de echo kijken... ze zegt: je ziet er hier 1 en je krijgt er maar 1 en het blijft er ook 1 en ik hoef niet te kijken of er een 2de is.... juist.... hierbij de echo... ik heb hem aan 2 vriendinnen laten zien die ook net zwanger zijn en ong dezelfde periode echo hebben gehad rond de 8w5d a 9w0d en die vonden dat dit er "misvormd" en "raar" uitzag. ik ga der niks meer mee doen als het er wel 2 zijn dan voel/zie ik het vanzelf wel ik ga mezelf er niet meer gek mee maken, mijn gevoel zegt 2 en dat komt nog wel uit, eigewijze drollen in het zh bah!
hoihoi het lijkt me er bijna dat het er 2 zijn.. maar dit hoeft niet altijd.. maar ik herken dit wel hoor. ik heb 28 mei een miskraam gehad. en 6 juli weer een positieve zwangerschaps test deze is geeindigd ook in een miskraam op 10 augustus weer een miskraam gehad en nu heb ik sinds afgelopen dinsdag weer een positieve zwangerschapstest in mn handen. dus naar jou toe het kan zeker zijn dat het er 2 zijn.. ze zeggen altijd dat je na je miskraam iets vruchtbaarder ben .. bij mijn verloofde in de familie zijn er veel tweelingen aanwezig en daar komt bij dat hij er ook 1 is!.. en zijn tante ook.. dus ik heb zelf ook kans dat het een tweeling wordt.. het is nog ff afwachten geblazen maar je hoort het snel genoeg een zwangerschap kan snel gaan totdat je er op moet wachten he succes en gefeliciteerd
heb het nog leuker. volgens de echografiste ben ik nu 8w5d zwanger dus a.s. zaterdag zit ik op 9 weken. als ik dat terug reken kom ik uit op 6 augustus. en 11 augustus heb ik zooo veel bloed verloren en negatieve testen weer gehad en dit was een miskraam aldus de gyn en de controle echo op 18 augustus die was helemaal leeg. Ik testte echter op 24 augustus pas weer positief.... dan kan ik nu toch noooit niet 9 weken zwanger zijn? wat jullie?
heel vreemd allemaal zeg! en wat een drol idd in het ziekenhuis hahah!~ het ziet er idd heel anders uit dan mijn echo met 8 weken.. daar zag je duidelijk 1 vruchtje en die was echt heel duidelijk! bij mij was het 3e vlekje al heel snel weg.. en na de 3e echo zag je het 2e vruchtzakje al niet meer en was niet meegegroeid net als bij jou! hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
ik ook maar ben bang dat het nog wel even duurd eer dat ik meer weet... ik hoop gewoon dat het straks groot genoeg is en dat het goed te zien is... ik ga in ieder geval een second opinion aanvragen morgen in een ander ziekenhuis heb het met manlief overlegd en die werd pissed dat hij hoorde dat ik weer bij diezelfde doos van een echografiste was.
tease ik zou op die laatste foto nog haast zeggen dat het er 3 zijn!! op foto 2 zie ik wel een heel mooi babytje die net zo groot is ongeveer als onze echo met 9 weken precies wanneer laat je dan weer een echo maken voor de second opinion? ik vind het echt belachelijk hoe je behandelt wordt hoor.. het ziet er ECHT niet uit als een eenling zwangerschap!!
Hey Wonderbaby, ik ga morgen het amc bellen of purmerend waterland ziekenhuis voor een second opinion.. ik weet nog niet welke.. het bovenij ziekenhuis is een dochter van. ik wilde eerst geen ziekenhuizen noemen maar ben der wel klaar mee..! Het gaat om het Zaans Medisch Centrum, opzich een okay ziekenhuis maar de behandeling mag wel wat aardiger begrijp me niet verkeerd er zitten genoeg aardige tussen maar ik tref tussendoor steeds de rotte appels... Ze hebben de bevalling van mijn zoontje 6,5maand geleden ook verprutst... lang verhaal komt nog wel een keer. De onderste foto is de navelstreng aldus de echografiste bovenste zou een kindje moeten zijn met soort van armpjes alvast e.d. en de middelste noem ik maar "gedrocht" want dat is de houding dat ze hem/haar heeft opgemeten. ik stond zo snel weer buiten het tweeling ding wuifde ze in de wind je ziet toch 1 kindje. ja dat zie ik ja. nou dan is er niets meer.. mijn moeder stond op een kookpunt want die was gelukkig mee, het is maar goed dat mijn man niet mee was want die had via de balie een ander derbij laten komen voor mijn part een gynaecoloog zelf en dan hadden we een leuke naam gehad nog leuker dan al na de bevalling, door hun toe doen, 3 dagen lang zijn ze me wezen inleiden en niets doen ik had weeenstormen van schaal 10000000 en allemaal rugweeen, uiteindelijk zijn ze na de 3de dag mijn vliezen gaan breken en hebben ze infuus aangezet, en die weeeenstormen gingen maar verder en werden alleen maar erger ik kreeg geen lucht meer ze hadden een ruggeprik gezet waarvan ik al zei dat het niet goed zat en ze geloofde me niet ze hebben me 6,5 uur lang laten creperen en maar die weeeenopwekkers ophogen. en uit eindelijk kwam met pijn en moeite en op voortdurend aandringen van mijn man een anesthesist naar boven die keek en die zie dat zit helemaal niet goed... nee joh je meent het.... :X dat roep ik al 6,5 uur... ruggeprik goed wel 30 minuten plezier van gehad want toen kwamen de persweeen er door heen.. en zo kan ik nog wel doorgaan ....
Nou, sorry maar ik denk dat ik de enige ben die er echt maar 1 ziet. En je ziey heel mooi het onderscheidt tussen het hoofdje, lichaampje en heel mooi de beginnende armpjes en beentjes Een prachtige echo met een kindje van ca, 9 weken. De onderste is idd de navelstreng. Prachtige echo's, echt waar
Sorry, op je meest recente foto's zie ik er ook echt maar eentje. Er is tussen al die foto's die je hebt gepost maar 1 plaatje waarvan ik denk: zouden er twee kunnen zijn. De rest is voor zover ik dat kan beoordelen (maar heb toch al heel war echo's gezien) lijkt het er echt maar 1. Ik snap dat je de reactie in het ziekenhuis niet leuk vindt, maar als er reden zou zijn om te denken dat het er meer zijn, dan zou ook 'je vriendin' daar niet omheen kunnen. Hoop dat je second opinion je meer rust geeft.
De laatste foto's zien er uit als mijn echofoto's rond die termijn. Een mooi kindje met duidelijk hoofdje en beginnende armpjes en beentjes. Hier mijn foto's eerste is 9 weken tweede 8 weken.
Nee, dan heb je geen verhoogde kans op een tweeling Tweelingen zijn namelijk erfelijk via de moeder, en dan gaat het alleen om twee-eiige tweelingen: daarbij is er een dubbele eisprong geweest en dat is erfelijk. Een eeneiige tweeling is puur toeval, niet erfelijk, zowel niet via vader als via moeder... @Tease: de laatste echo lijkt me toch wel vrij duidelijk en het zou me heel erg verbazen dat daar dan toch nog een tweede achter weg zou duiken....
Sorry voor mijn EXTREEEEEM late reactie! Het is hier beetje rollercoaster geweest! Niet veel achter de pc veel verjaardagen en hoop gedoe rondom ziekenhuis ruzie met het ene en het andere is ook niet echt een haar beter!... Daarnaast wilde we echt zekerheid hebben. Hier nog een foto`tje van 7 weken 2 dagen waarvan ik positief ben dat het er 2 zijn. En nu net echo gehad met 11 weken bij het pretechobureau omdat z het toch zeker wilde weten . En daar zagen we der maar 1 bijzonder alive and kicking! Hihi! En toch blijft mijn gevoel zeggen dat die andere der achter hangt maar goed dat is misschien wishfull thinking!
Met 11 weken hadden ze echt wel een 2e kindje erachter zien zitten. Ik denk dat je 2-ling gebeuren moet laten rusten en lekker moet gaan genieten van dat ene ukkie in je buik.
Rogijuli ja i know, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Ben (we) ook super blij met deze alive and kicking uk ! Helemaal top! Maar het feit dat het er 2 geweest zijn is pffft...
Ik weet niet waarom je graag zou willen dat het er twee zijn (geweest). Ik heb maar 1 twijfelachtige foto gezien en ook de onderste die je nu plaatst, waarvan jij er twee wilt maken, zie ik er echt maar 1... Ik hoop toch dat je een beetje kunt gaan genieten nu.
Merah ik WIL niet dat er 2 zijn volgens het ZH zijn het er 2 geweest aan de hand van bovenstaande. of ben je zelf een expert op echo gebied..? Mijn gevoel zei dat het er 2 waren dit is bevestigd. En daar is er 1 van verdwenen. Wat ontzettend vervelend is. Ik ga genieten van deze kleine en we zien het allemaal wel...
Sorry, maar jij hebt gezegd dat je een pretecho hebt gehad, waarvan de mevrouw twijfelde en dat het ziekenhuis er niet aan wilde (aan een tweelingzwangerschap) en voor zover ik kan zien ben ik het daar mee eens. That's all.