wat denken jullie?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tease, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    Merah dit is een echo van 7 weken dat zijn GEEN ledematen...

Dit is een eeniige tweeling waarvan er 1 is verdwenen.
    Het zo geheten vanishing twin syndrome. Google maar.

Ik heb ook vanaf het begin af aan 2 vruchtzakken gehad.
    We / ZH kan zelfs nog speculeren dat het er zelfs 3 geweest zijn.
    Maar daar wil ik al helemaal niet aan.

die ledenmaten zie je hier wel: deze is van 8 weken

2. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    Ik zie dat ik hier ben vergeten aan te geven dat ik een second opinion heb gehad in een ander ziekenhuis.

3. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik weet niet of je dat echt als vruchtzakjes moest zien, ik had int begin van mijn echo ook zo een rondje bij en volgens mijn gyne was het zeker geen 2e vruchtzakje, ik snap ook niet goed wrm je over blijft doordrammen dat het er 2 zijn of geweest. welke meningen er hier ook gegeven worden jij blijft bij je standpunt, maar we zien wat we zien op de echo.

4. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Even een vraagje:

Heb gister de tweede echo gehad bij 7 weken en 1 dag. Ons frummeltje was 4 mm klein en we zagen heel voorzichtig een hartje kloppen, maar nog heel langzaam!
    Is dit normaal bij 7 weken, want zie bij veel meiden dat er bij 6 weken al een hartje klopt etc! Hebben jullie fotos van de echo van 7 weken?? Ik weet dat het bij iedereen anders kan zijn hoor en het feit dat er een hartje begon te kloppen is natuurlijk geweldig!!
    Ben benieuwd naar jullie reacties :)
    </B></B></B></B></B></I>

5. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam

Zoals ik al aangeef ik heb een second opinion in een ander ZH gehad en daar heeft de gyn mij er van overtuigd dat het er 2 zijn geweest. Ook aan de hand van die laatste echo die ik neer heb gezet.

Dat zijn zoals ik hem quote: 2 dooierzakjes en 2 kindjes. die trapsgewijs achter elkaar liggen. Helaas moest hij erbij zeggen dat er 1 van verdwenen is. En de 2 vruchtzakjes in het begin waren 2 vruchtzakjes waarom omdat er een zwangerschapsring omheen zit.

Wilde je zijn mening ook nog gaan betwijfelen. Of ben je zelf gyn/arts?

En doordrammen? Misschien moet je er eerder over nadenken dat je er zelf wellicht ook 2 hebt gehad... en dat je net zo een ruk ziekenhuis hebt gehad waar ik heb gezeten en ze gewoon niet eerlijk vertellen wat er aan de hand is.... veranderd het gevoel of niet?

@mexxgirl

Mijn echo op 6,5 week gaf een kloppend hartje.
    bij mijn zoontje ook rond de 6,5 week. maar ook erg voorzichtig nog niet te horen ook.

bij 8 weken als een stuk duidelijker. het verschilt enorm per persoon! maar dat je al iets hebt zien bewegen/kloppen is al een goed teken hoor! En ohh ja Gefeliciteerd! Lekker genieten.

Deel Deze Pagina