Ik vraag me eigenlijk af of er ook een kortere periode kan zitten tussen eisprong en NOD dan 14 dagen. Ik heb aan mijn positieve ovutest gezien dan mijn eisprong waarschijnlijk op vrijdag/zaterdag was 2 weken geleden. Kan ik er dan vanuit gaan dat mijn ongi niet eerder komt dan vrijdag/zaterdag deze week of kan dat wel eerder? Met andere woorden, kan je aan je eisprong afleiden wanneer ongeveer je ongi komt? Daar ben ik ff benieuwd naar. (ook ivm testen )
Nee, er zit gemiddeld 10-16 dagen tussen je ei en je ongi. Dat is voor iedereen anders. Kan dus langer of korter zijn. Ik zelf heb 11/12 dagen en dat is altijd hetzelfde (kom je achter door eenn tijdje te tempen of ovutesten te gebruiken). Fertility Friend gaat meestal uit van 18 dagen na je ei testen.
Een beetje rondneuzen kan geen kwaad idd. Maar zoals Me2 het zegt, het kan verschillen. Ik heb altijd 16 dagen tussen ei en ongi.
Ik heb mijn ovulatie 18 dagen geleden gehad. Maar ik durf nog niet te testen, bang voor een telleurstelling..
Ik ken het. Ik loop nu ook echt elke minuut naar de wc en ik moet nog ff! Haha, wat zijn we toch een stelletje stresskippen! Ik ga voor jou duimen hoor!
Nee niet echt eigenlijk. Voel al wel een paar dagen wat krampjes. Als ik ongesteld moet worden heb ik dat meestal 1 dag van tevoren. Verder geen last van borsten of misselijk. Wel al 2 dagen beetje emo.
Precies als jij, ik heb al een week lichte krampje en normaal pas 1 dag voor mijn ongi. Verder heb ik een beetje drukkend gevoel laag in mijn buik, maar verder niets! Dat ik die krampjes al zo lang heb is wel apart voor mij! En het is heel licht!
Ja precies. Het voelt wel een beetje anders dan anders. Maar het kan ook mijn verbeelding zijn. Ik durf echt niks te hopen! Wanneer ga jij testen?
Ja ik ook! haha. Ik ben echt een beetje boos op mijn lichaam, dat het me zo voor de gek houdt. Ik bedoel, als ik het dan toch moet worden, waarom dan zo lang in spanning houden...
dat lijkt me een goed tijdstip dan ben je 14 dagen na je ei toch? spannend... komt goed meid.. je kan er nu toch niks meer aan veranderen toch? succes met de laatste daagjes!
Yep dat is 14 dagen na ei. En dan moeten we het maar eens proberen als de er niet zijn. Ik hoop het maar deze maand, zou leuk zijn!
tis elke keer weer spannend. ik hoop het voor je! ik test eigenlijk nooit ik wacht gewoon op mijn ongi. bij uitblijven wil ik het nog wel eens doen maar anders niet. het voorkomt gewoon veel stress.
Wat knap dat je dat kan. Misschien komt er bij mij ook nog wel eens een moment dat ik denk: laat maar ik wacht het wel af. Scheelt i.d.d. hoop stress en geld!