Tja, wie kan dat nu weerstaan... De kleine was vanavond na zijn fles om 19u weer eens na 3 kwartier wakker, helaas(). Dus maar een paar x naar boven en hem troosten, om kwart voor tien dacht ik, ik zal hem vast zijn flesje geven, dan gaat hij daarna vast lekker slapen. Dus zit ik daar met de fles, na de helft begint de kleine met de speen nog in zijn mond wat tegen me te brabbelen, dus ik probeer mezelf in te houden (het is nl geen speeltijd maar slaaptijd... hij zal toch ooit van 19 tot 7 ongeveer moeten slapen). Daarna begint hij wat lachende kir geluidjes te maken. Tja toen hield ik het niet meer en begon te lachen, tja en de kleine moest daarvan ontzettend schaterlachen, hij bleef maar door gaan, haha. Tja, dat kan ik dus niet weerstaan. Toch nog n beetje speeltijd geworden ipv slaaptijd Smelt, smelt, doet alle mindere momenten toch weer vergeten... Hij kan het ook pas sinds 1,5 week, en de momentjes dat hij echt schaterlacht met zo'n super schattig geluid erbij zijn zeldzaam (hij lacht wel veel). Ik weet wel dat hij vooral schaterlacht als ik in lachen uitbarst! Ik hoop dat hij dit steeds vaker gaat doen! Wie nog meer zo'n super schattige schaterlachende baby?
hahahaha lekker he! die van mij heeft ook sinds een week of 2 de schaterlach ontdekt! vooral als ik ga zingen voor hem of in zijn wangetjes "bijt" haha! het is onweerstaanbaar he!
mamavansimone, wat een heerlijk filmpje. Als ik het wil gaan filmen houd hij altijd op, haha. Dan vind hij de camera te leuk om naar te staren...
Ik vind het nog steeds het mooiste geluid ter wereld! Als mijn vriend met onze zoon aan het stoeien is en ze moeten allebei hard lachen om elkaar dan ben ik het gelukkigst!
Heerlijk! Trouwens, mijn kinderen hebben nog nooit van 19 tot 7 geslapen hoor! Laat j kind maar lekker doen, komt wel goed!
Haha, vooral dat 'ik moet me in de hand houden want het is slaaptijd, geen speeltijd'.. Ik probeer die regel ook altijd te handhaven maar iedere avond als onze zoon dan weer gaat lachen dan denk ik 'och... een paar minuutjes kan geen kwaad', hahaha.. Als hij zo lacht en geniet wil ik hem het liefst 24u per dag wakker houden!!
Ja, als hij zo gezellig is wil ik hem ook wel de hele dag wakker houden, helaas wordt hij daar niet vrolijk van, haha. De laatste dagen maak ik er wel gewoon speeltijd van, het lijkt wel of hij 's-avonds na 9 uur het gezelligste is!