hallo meiden ik heb sinds gisteren zere tepels ik heb afgelopen weekeend mijn eisprong gehad.heb op internet gelezen dat ik vandaag mijn instelling heb als ik zwanger ben.weet iemand of zere tepels een zwangerschap zou kunnen zijn.we zijn nu 7 maanden bezig.we hopen dat elke maand raak is net als bij vele stellen hier. ik ga er maar van uit dat het niet zo is dan valt het straks ook niet zo tegen.ik ben de hoop een beetje aan het verliezen.
Hoi, als eerste, de hoop niet verliezen hoor! voor jou is het al ronde 7, maar het is vrij normaal dat je nu nog niet zwanger bent, moed houden hoor! Dan de pijn in je tepels. Het kan een reactie zijn op je hormonen, door de eisprong. Ik had echter alleen pijnlijke stekende tepels als ik zwanger was. Bij mij was dat dus gunstig teken. Helaas is ieder lijf anders en lijken de symptomen heel erg op elkaar, omdat ze natuurlijk worden veroorzaakt door hormonen. ik hoop voor jou dat het een goed teken is!
Ik heb er zelf ook last van, heb ook afgelopen week mijn ei gehad. Maar vokgens mij kun je nu nog niet zo snel iets voelen