Wat denken jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tinkerbel, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hallo,

Ik ben er 1 met een hele onregelmatige cyclus :cry: Ik weet dus nooit wanneer ik overtijd ben.
    Dus nu test ik tegenwoordig gewoon om de 4 weken, tenzij ik ongesteld word. Nou had ik de afgelopen tijd voor mijn gevoel allemaal symtonen. Ik had gewoon zo sterk het gevoel dat het raak was. Maar helaas toen werd ik afgelopen donderdag ongesteld. Maar het was allemaal niet zo heftig.
    Zijn er meiden die toch zwanger waren nadat ze ongesteld waren geworden?
    Groetjes Tinkerbel

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Als je rood bloed hebt gezien, ben je in principe echt ongesteld geweest maar als je heel erg twijfelt zoou je gewoon een testje kunnen doen, toch? Dan weet je het in elk geval zeker.

Ik heb inderdaad 1 keer gewoon gemenstrueerd toen ik zwanger was, maar uiteindelijk kreeg ik ook een miskraam.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik was ook ongie geworden tijdens zwangerschap, ik dacht dus dat het niet raak was. Maar 2weken erna kreeg ik een trekkend gevoel in buik en misselijk dus deed een test en ja hoor dik posi. maar dit is ook bij mij helaas geeindigd in een miskraam.
    maar er zijn meiden die ondanks de menstruatie een goede zwangerschap hebben gehad. ;)

Het kan alle kanten op meid, ik zou gewoon over een paar daagjes nog eens testen dan heb je meer zekerheid ;)

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Tinkerbel,

Ik heb het nu ook. Na 3 volle dagen overtijd te zijn geweest begon ik op de 4e dag in de avond te vloeien. Het begon met lichtrose slijm.
    En nu zit ik op de 3e dag ongesteld maar het is heel weinig en heb helemaal geen buikpijn en kramp wat ik normaal wel heb.
    Ik ga denk ik morgenochtend een test doen want ik weet het niet zeker....

Liefs Vanilia

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Tja, ik denk dat ik het gewoon anders maar even aankijk. Ik kan altijd volgende week nog een testje doen.
    Bedankt in elk geval.

6. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo Mensen,

Ik wilde jullie vragen wat jullie denken van mijn symptonen!
    Ik ben erg moe, heb ineens een cupmaat groter. Voel allerlei dingen in mijn onderbuik en heb ontzettende puisten!
    Zou dit het begin zijn van mijn zwangerschap? :)

Liefs Mpje

7. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Hoi tinkerbel
    ik heb dit ook al eens gehad. Heb toen mijn vraag gesteld aan de verloskundige op deze site. Zij vertelde mij dat, iedere menstruatie anders kan verlopen. Het kan dus zo zijn, dat het de ene keer 7 dagen duurt, bij wijze van en de andere keer 3 dagen heel weinig.
    Dat zegt dus helemaal niks. Ik heb zo ook al 3 testen verknoeid eigenlijk, omdat ik ook niet preceis wist wat ik er van moest denken. Doe wat je denkt dat goed is....
    Maar succes met alles en hopelijk is het snel raak!
    groetjes

8. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey Mpje,

De symptomen die jij noemt komen mij heel bekent voor.
    Bij mij zijn het ongi-tekenens, hoop voor jou dat het wat anders is ;)

Liefs Vanilia

9. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo!

Ik hoop inderdaad dat het wat anders is! ;)

groetjes

Deel Deze Pagina