innesteling of ei-sprong of niets?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Visjes, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hallo mensen,

Ik denk dat ik hier moet zijn met deze vraag, maar ik weet het niet zeker... ik probeer het gewoon!

Gisterochtend hebben we geklust, ik ging naar de wc en toen lag er wat bloed in de wc; dus ik dacht dat ik ongesteld geworden was. Vervolgens is het opgehouden en verloor ik alleen wat bruin... vandaag ook alleen wat bruinig/rozig slijm (of heel ranzig; wat oud sperma met bruin/rozig)...

Wat denken jullie dat dit is? Meest positief zou zijn dat dit de innesteling is maar moeder zei dat het ook je eisprong kan zijn.... Ik heb trouwens nergens last van. Gister heel even een weeig ongesteldheidsgevoel, maar dat was binnen een kwartier weer weg... ik voel dus helemaal niets!

Wat denken jullie? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Kussie

2. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    misschien is er een adertje gesprongen tijdens het klussen?

3. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    nou het was niet een paar druppels maar echt wel een paar propjes en wat bloed erbij... lijkt me niet een adertje...

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

van je eisprong kun je ook bloed verliezen
    gezien je banner zou dat verklaarbaar kunnen zijn

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou ook gokken op ei-sprong. Echter vrees ik dat er niets anders op zit dan afwachten........ En dat duurt ongeveer eeuwen....

6. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hi,
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb in totaal 10 dagen bloed verloren en het is nu over. De eerste dagen alleen bij het afvegen en daarna ook in m'n inlegkruisje. Ik denk dat het m'n ongi was... :)

Deel Deze Pagina