hallo meiden heb vanochtend de 20 wkn echo gehad. het zag er allemaal goed uit gelukkig! alleen moet ik met 30 wkn terug komen omdat de placenta onderaan ligt. de kans is groot dat ie nog opschuift. ik hoop van wel, want zie een keizersnee niet zitten. vind t een beetje een eng idee dat ie onderaan ligt. nu ben ik bang voor bloedingen en zo... heeft hier iemand ervaring mee? heb je toen ook bloedverlies gehad, en is de placenta toen nog verschoven zodat je normaal kon bevallen?? alvast bedankt. Tresje
Toevallig hier ook gister met 20 wk. echo te horen gekregen dat de placenta '' gedeeltelijk '' voor uitgang ligt. Heb wel gevraagd i.v.m. Sex enzo ? Kon volgens haar absoluut geen kwaad.
Had ik ook met de 20 weken, met 30 weken was de "uitgang" vrij. Komt vaak voor hoor en maar zelden dat hij zo blijft liggen. Ik heb ook geen bloedingen gehad. Succes.
bedankt voor jullie reacties meiden! ben wel blij dat ik nog een keertje extra mag kijken naar de beeb. en nu maar hopen dat de uitgang vrij is dan! xxx