Hallo Dames Ik gebruik nu in de 8ste ronde voor het eerst de Persona Ik las op het forum dat je deze ook kun gebruiken om zwanger te worden omdat hij je eisprong laat zien Ik moest een aantal testen uitvoeren en moet er nu nog 3 ik heb telkens rode dagen en nu nog steeds en weet dat dit normaal is in het begin maar wanneer word die groen? ik heb ook geen eisprongsymbool gehad en ben erg bang dat ik dus geen eisprong heb en het misschien daarom nog niet is gelukt wel heb ik alle testen bewaard misschien dat iemand het lukt om te zien aan de testen wanneer mijn eisprong is geweest of dat hij nog niet is geweest want ik vind ze heel onduidelijk Bekijk bijlage 237769
Helaas allemaal negatief! erg he als je zo lang moet wachten of je ei niet vind. heb hem deze maand ook niet gevonden!
Die van dag 18 vind ik bijna positief. Wellicht vanaf de volgende cyclus gaan tempen. dat is vele malen betrouwbaarder dan ovu testen (mits de methode goed wordt uitgevoerd)
Kun je deze testen wel gewoon aflezen als ovutesten? Ik ken ze niet dus weet niet precies wat het voor moet stellen. Ik twijfel over cd 18. Echt helemaal gelijk qua diepte van kleur vind ik het niet. Heb je misschien een foto van alleen die test?